//
کدخبر: ۱۱۳۴۰۰ //

رونمایی از «استراتژی جدید نخست وزیر بریتانیا» درخصوص برگزیت

شبکه پرس تی وی در برنامه این هفته «پرسشی ساده» (A Simple Question) استراتژی جدید ترزا می نخست وزیر بریتانیا درخصوص برگزیت (همه پرسی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) و نظرات مردم در این زمینه را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

رونمایی از «استراتژی جدید نخست وزیر بریتانیا» درخصوص برگزیت
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی احمد کابالو به بحث پیرامون موفقیت ترزا می در اخذ موافقت کابینه برای طرح های پیشنهادی خود به منظور ایجاد منطقه آزاد تجاری بر اساس قوانین مشترک با اتحادیه اروپا و مخالفت بوریس جانسون وزیر امور خارجه بریتانیا با این طرح می پردازد.

نگاهی به بیانیه ترزا می درخصوص حمایت اعضای کابینه از این طرح و تاکید وی بر سرعت بخشیدن به مذاکرات با اتحادیه اروپا درخصوص طرح پیشنهادی خود از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه است.

برنامه این هفته «پرسشی ساده» همچنین به بیان نظرات مردم در رابطه با استراتژی جدید نخست وزیر بریتانیا، استعفاهای اخیر چند وزیر کابینه ترزا می، آینده برگزیت و بریتانیا و دیگر مسایل مرتبط می پردازد.

«پرسشی ساده» با اجرای لمبیت اپیک جمعه 5 مرداد ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن شنبه ساعت 13:00 ، یکشنبه ساعت 11:00 ، دوشنبه ساعت 06:00 ، سه شنبه ساعت 01:00 و 09:00 و چهارشنبه ساعت 15:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان