//
کدخبر: ۱۱۱۴۲۸ //

پرس تی وی تخریب روستای خان الاحمر را تصویر می کند

تصمیم رژیم اسراییل مبنی بر تخریب روستای خان الاحمر عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته «خورشید خواهد دمید» (The Sun Will Rise) در شبکه پرس تی وی مورد بررسی قرار می گیرد.

پرس تی وی تخریب روستای خان الاحمر را تصویر می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه ضمن مروری بر وضعیت و تاریخچه روستای خان الاحمر در کرانه باختری، دلایل اهمیت این روستای کوچک و علت تصمیم رژیم اسراییل برای تخریب آن را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

در ادامه این برنامه ضمن اشاره به مقاومت ساکنان این روستا در مقابل تصمیم صهیونیست ها برای تخریب آن، اقدامات اخیر نیروهای اسراییلی در جهت محاصره روستا و ممانعت از ورود گروه هایی همچون خبرنگاران و دیپلمات ها به آن مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

توسعه شهرک سازی های اسراییل، هشدار دولت فلسطین درباره این اقدام رژیم اسراییل و تاثیرات احتمالی تخریب روستای خان الاحمر در آینده منطقه از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه است.

«خورشید خواهد دمید» با اجرای روشن محمد صالح جمعه 30 خرداد ساعت 19:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه شنبه ساعت 06:00 و 15:00 ، یکشنبه ساعت 01:00 بامداد و سه شنبه ساعت 13:00 پخش خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۴۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان