//
کدخبر: ۱۱۷۹۲۰ //
«نظر شما چیست؟»

اصلاحات جدید مالیاتی دولت کاستاریکا

برنامه «نظر شما چیست؟» هیسپان تی وی(Que Opinas?) اصلاحات جدید دولت کاستاریکا در حوزه مالیات را سوژه برنامه خود قرار داده و سعی کرده به طور شفاف نظر مردم را در این خصوص جویا شود.

اصلاحات جدید مالیاتی دولت کاستاریکا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، هر هفته، خبرنگار – مجری برنامه با موضوعی اقتصادی- سیاسی و یا اجتماعی به میان مردم در کوچه و خیابان رفته و سوالات خود را درباره موضوع برنامه از مردم آن شهر می پرسد و در نهایت این برنامه را در قالب 5 تا 6 گزارش مردمی آماده پخش می کند.

بر اساس گزارش خبرنگار برنامه، دولت جدید کاستاریکا به دنبال راهی سریع برای ایجاد قانون های جدید اصلاحات مالیاتی است که در آن تغییرات مهمی در شرایط استخدام و کار عمومی، درآمدها و بودجه بندی های بخش های خدماتی کشور ایجاد شده است. دولت مالیات بر ارزش افزوده کالاها را 13 درصد تخمین زده است و همه این ها برای این است که مشکل کسری بودجه مالی امسال کشور را حل کند.

خبرنگار برنامه «نظر شما چیست؟» به میان مردم رفته تا با سوالاتی نظر آنها را جویا شود و این مسئله را با سوالاتی اینچنین مورد بررسی بیشتر قرار دهد. «نظرتان در مورد اصلاحات مالیاتی دولت جدید چیست؟ به نظرتان مناسب می آید؟»، « فکر می کنید این اصلاحات مشکل فرار مالیاتی را برطرف می کند؟»، «نظرتان در مورد مالیات جدیدی که این قانون جدید اعمال می کند چیست؟»، «راه حل مناسب برای حل مشکل کسری بودجه چیست؟»، «نظرتان در مورد مخالفان این اصلاحات چیست؟».

برنامه گزارشی «نظر شما چیست؟» بامداد هر دوشنبه (ساعت 1:30 به وقت تهران) به روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود و تکرار آن در ساعات 19:30 سه شنبه، 10:03 چهارشنبه و 04:30 پنج شنبه پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۹۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان