//
کدخبر: ۱۰۸۱۵۶ //
در نظر شما چیست؟ هیسپان تی وی؛

انتخاب دوباره مادورو و حواشی آن

با انتخاب مجدد نیکولاس مادورو به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا، تظاهرات زیادی در مخالفت با این انتخاب برگزار شد، عده زیادی بازداشت شدند و مردم در انتظار حل بحران اقتصادی کشور، دل به آینده بسته اند. برنامه نظر شما چیست؟هیسپان تی وی این موضوع را با مردم در میان گذاشته است.

انتخاب دوباره مادورو و حواشی آن
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، نیکولاس مادورو در انتخابات 20 می، دوباره به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا انتخاب شد که این انتخابات توسط اکثریت جریان مخالف و بیست کشور از همین قاره و اروپا به رسمیت شناخته نشد.

نیکولاس مادورو  وعده «انقلاب اقتصادی» برای حل مشکلات اقتصاد ملی مثل تورم بسیار بالا را داده است. همچنین چاویسمو بار دیگر به مادورو اعتماد کرده و به عنوان معاون رئیس جمهور معرفی می شود. گزارشگر برنامه «نظر شما چیست؟» به میان مردم رفته تا نظرات آنها را در خصوص انتخاب مادورو، ترکیب کابینه اش و راهکارهای وی برای حل مشکلات اقتصادی جویا شده است.

« نظرتان در مورد انتخابات 20 می چیست؟ آن چیزی که انتظار داشتید اتفاق افتاد؟»، « رئیس جمهور مادورو تغییراتی در کابینه ایجاد کرد و و معاون جدیدش را معرفی کرد. نظرتان در مورد این تغییرات چیست؟»، « نظرتان در مورد نگرش کاندیدای اصلی مخالف که نتایج را به رسمیت نشناخت، چیست؟»، « مادورو می تواند موقعیت اقتصادی کشور را بهتر کند؟» این ها مهم ترین سوالاتی است که محوریت اصلی برنامه این هفته نظر شما چیست؟ هیسپان تی وی را به خود اختصاص داده است.

برنامه گزارشی «نظر شما چیست؟» بامداد هر دوشنبه (ساعت 01:30 به وقت تهران) به روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود و تکرار آن در ساعات 19:30 سه شنبه، 08:03 چهارشنبه و 04:30 پنج شنبه پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۸۱۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان