//
کدخبر: ۱۰۴۳۶۸ //
در هیسپان تی وی؛

ادواردو نودا اقتصاد رو به رشد «بولیوی» را مطرح می کند

«ادواردو نودا» برنامه این هفته «منطقه مالی» هیسپان تی وی را به بولیوی، کشوری که توانسته رشد اقتصادی با ثباث و رو به رشدی داشته باشد، اختصاص داده است.

ادواردو نودا اقتصاد رو به رشد «بولیوی» را مطرح می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه اقتصادی « منطقه مالی» با اجرای «ادواردو نودا» در مادرید ضبط و تهیه می شود و هر هفته به یک موضوع مهم اقتصادی دنیا و بیشتر کشورهای آمریکای لاتین که مردم آن کشورها را درگیر خود کرده اشاره دارد.

بر اساس گزارش این هفته «منطقه مالی»، کمیته اقتصادی آمریکای لاتین اذعان داشته که رشد اقتصادی کشور بولیوی امسال 4 درصد افزایش خواهد داشت و در ادامه گسترش بیش تری هم خواهد یافت. این مرکز از میزان پایین بدهی و ثبات سیاست مبادله ای این کشور در آمریکای جنوبی خبر داده است.

ثبات قیمت ها وکنترل تورم، اقتصاد این کشور را به یکی از با ثبات ترین اقتصادهای منطقه تبدیل کرده است. در حال حاضر بولیوی به عنوان کشوری با پایین ترین بدهی عمومی و دولتی، پایین تر از معدل آمریکای لاتین (38 درصد تولید ناخالص داخلی) شناخته می شود.

در برنامه این هفته «منطقه مالی» ادواردو نودا در تلاش است تا با کاوش در اطلاعات منطقه ای، رشد اقتصادی این کشور را در مقایسه با بقیه کشورهای این قاره توضیح دهد و این پرسش را با حضور کارشناسان برنامه مطرح کند که آیا بولیوی می تواند این مسیر مثبت را ادامه دهد و تصمیمات اقتصادی مورالس و وزرایش چگونه بر رفاه شهروندان تاثیر گذاشته است؟

برنامه اقتصادی «منطقه مالی» به تهیه کنندگی واحد برنامه های هیسپان تی وی، سه شنبه ها ساعت 20:30 به وقت تهران پخش و ساعت 4:30 چهارشنبه بازپخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۳۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان