//
کدخبر: ۹۵۳۷۵ //

استقبال بالای مخاطبان از برنامه «خولیو آستیرو» هیسپان تی وی

با حضور «ویکتور توروخیو» معروف ترین مجری طنز سیاسی مکزیک به عنوان مهمان در برنامه «خولیو آستیرو» با موضوع انتخابات مکزیک، میزان بازدید این برنامه در فضای مجازی و یوتیوب هیسپان تی وی به بیش از نیم میلیون بازدید رسید که یک رکورد جالب و چشمگیر برای برنامه های سیاسی در سطح شبکه های اسپانیایی زبان هم تراز هیسپان تی وی به شمار می رود.

استقبال بالای مخاطبان از برنامه «خولیو آستیرو» هیسپان تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، کمتر از دو ماه و نیم دیگر به انتخابات ریاست جمهوری 2018 مکزیک باقی مانده و در این مدت برنامه « راز و رمز با خولیو آستیرو» هیسپان تی وی که با موضوع انتخابات مکزیک به روی آنتن رفته است، توانسته در مدت کوتاه پخش خود، علاقه مندان فراوانی برای خود جذب کند و به یکی از برنامه های اختصاصی و شاخص هیسپان تی وی تبدیل شود.

بر اساس این گزارش، یکی از دلایل محبوبیت و بینندگان فراوان این برنامه شخص مجری یعنی «خولیو آستیرو» مکزیکی است که به اذعان مجله معتبر فوربس، جزو 10 خبرنگار و روزنامه نگار تاثیرگذار شبکه های اجتماعی در مکزیک به شمار می آید. یکی دیگر از دلایل شمار بالای بینندگان این برنامه، مهمان هایی است که به دعوت خولیو به این برنامه آمده اند و باعث دیده شدن بیشتر برنامه بودند. «ویکتور توروخیو» معروف ترین مجری طنز سیاسی مکزیک ، «جان اکرمن» تاریخ نگار و تحلیلگر خبری از مهمانان شناخته شده برنامه خولیو بوده اند که پس از پخش برنامه، میزان بازدید این برنامه ها در یوتیوب هیسپان تی وی و شبکه های مجازی به بیش از  500 هزار بار رسیده است.

برنامه «رمز و راز با خولیو آستیرو» که به صورت اختصاصی به انتخابات ریاست جمهوری 2018 مکزیک می پردازد، چهارشنبه ها ساعت 22:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش و ساعت 6:30 پنج شنبه و 11:30 جمعه بازپخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۳۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان