//
کدخبر: ۳۹۴۳۵۲ //

کارخانه آلوده کننده رودخانه چناره چرداول ملزم به نصب تصفیه کننده گردید

فرماندارچرداول گفت: کارخانه‌‌خمیرمایه‌اسلام‌آباد که باعث آلودگی رودخانه چناره شهرستان چرداول شده‌، ظرف یکماه باید نسبت به‌نصب تصفیه کننده اقدام نماید.

کارخانه آلوده کننده رودخانه چناره چرداول ملزم به نصب تصفیه کننده گردید

علی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارفرتاک‌‌نیوزاظهارکرد: باتوجه شروع فعالیت این کارخانه که‌رودخانه چناره در پایین دست آن قراردارد بدلیل رهاسازی پساب ونداشتن سیستم تصفیه پساپ باعث آلودگی این رودخانه شده است

 فرماندارچرداول افزود:رایزنی و مکاتبات متعددی بافرمانداراسلام آباد وهمچنین سازمان حفاظت محیط زیست کشور ومحیط زیست استان‌های ایلام وکرمانشاه برای پیگیری سریع وفوری موضوع صورت گرفت .

محمدی ادامه داد:باپیگیرهای انجام‌شده جلساتی متشکل از مدیران کل و معاونت های تخصصی محیط زیست استان های اسلام و کرمانشاه، دادستان و فرماندار شهرستان اسلام آباد برای حل این‌مشگل برگزار و مقررگردیداین واحد تولیدی در مدت یک ماه اقدام به نصب و راه اندازی واحد تصفیه خانه کند.

فرماندارچرداول گفت: همچنین فعالیت این کارخانه تا زمان راه اندازی تصفیه خانه و به منظور کاهش میزان پساب و آلودگی ها از ۲ شیفت به تک شیفت تقلیل یابد و با ایجاد یک حوضچه پساب کارخانه به سمت اراضی کشاورزی هدایت شود.

به گفته محمدی این واحد تولیدی اگر ظرفت مدت تعین شده ازسوی مراجع قانونی به تعهدات خود عمل نکند، توسط دستگاه قضایی استان کرمانشاه پلمب خواهد شد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۳۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان