//
کدخبر: ۳۹۰۶۸۸ //
فرماندار سیروان:

شفافیت و صداقت با مردم از شاخصه های اصلی دولت است

فرمانداری سیروان با اشاره به اینکه شفافیت و صداقت با مردم از شاخصه های دولت است، گفت: مجموعه دولت در شهرستان تمام تلاش خود را برای پیگیری مسائل و مشکلات این بخش و شهرستان در دستور کار خود قرار داده و در این زمینه تلاش می کند

شفافیت و صداقت با مردم از شاخصه های اصلی دولت است

به گزارش‌فرتاک نیوز؛ محمدباقر شریفی در دیدار با معتمدین و ریش سفیدان بخش کارزان با بیان اینکه تکریم و احترام به آحاد مختلف مردم از وظایف مسئولان است،افزود: مدیران شهرستان باید با جدیت پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشند.

وی با بیان اینکه خدمتگذاری بی منت به مردم از اهداف دولت سیزدهم است، اظهار داشت:با تمام توان؛ تلاش خود را برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان بکار خواهم گرفت و از مردم شریف نیز انتظار می رود که همراه و پشتیبان دولت برای اجرای برنامه ها در شهرستان باشند.

فرماندارسیروان با بیان اینکه تکمیل پروژه‌ای عمرانی نیمه تمام  از نیازهای مهم شهرستان در دستیابی به توسعه است، تصریح کرد: ما باید با تمامی توان خود را به رفع مشکلات و مطالبات مردم، وعده های داده شده که در این راستا نیازمند همراهی مردم شریف شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه علی رغم همه تهدیدها و هجمه ها از سوی دشمنان و معاندین نظام که سبب ایجاد نارضایتی ، بار روانی و پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه می شد، توانستیم با پشتیبانی مردم بویژه با حضور پرشور و حداکثری مردم از این گذر عبور موفق داشته باشیم.

شریفی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب چندین سال متوالی نامگذاری سال را بر مبنای تولید انتخاب کردند، تصریح کرد: نامگذاری این سال های متوالی بر محور بازار، اقتصاد و تولید نشانگر نگاه عالمانه و تخصصی معظم له در وضعیت کنونی کشور است.

فرماندار سیروان تکیه بر توان داخلی، استفاده از ظرفیت ها و داشته ها، رفع مشکل اشتغال و غیره را از تبعات مثبت رونق تولید عنوان کرد و افزود: جلب و جذب سرمایه گذار، رفع موانع تولید، اقدام بموقع برای رفع موانع را از کارهایی دانست که نیاز به وحدت و همدلی دستگاههای اجرایی و بانک ها دارد.

 در این دیدار تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان مسائلی از جمله پیگیری آسفالت جاده چشمه چاهی، تبدیل روستاهای چشمه پهن چشمه رشید به شهر، ظرفیت گردگشگری و بوم گردی های این بخش، اجرای طرح هادی روستاها، پیگیری حفر چاه آب شرب بخش کارزان، استقرار نمایندگی ادارات و فعال سازی کارگاه پروژه تقاطع غیرهم سطح سه راهی کارزان و غیره از جمله مسائلی بود که مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۶۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان