//
کدخبر: ۲۶۹۲۸۴ //
رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه:

لازمه تولید حرکت و کارآفرینی است/ یکی از مشکلات تولیدکنندگان عدم دسترسی آسان به سرمایه در گردش است

جهانبخش شکری رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه لازمه تولید را حرکت و کارآفرینی دانست.


لازمه تولید حرکت و کارآفرینی است/ یکی از مشکلات تولیدکنندگان عدم دسترسی آسان به سرمایه در گردش است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس "جهانبخش شکری "رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه در نشست خبری که امروز (۱۷ تیرماه ۹۹) به مناسبت هفته ملی صنعت و معدن برگزار شد اظهار داشت : لازمه تولید حرکت و کارآفرینی است و اگر حرکت و تلاشی انجام گیرد حتما به تولید و کارآفرینی منجر خواهد شد آنچنانکه در کرمانشاه نیز در زمینه تولید چندین طرح به واسطه حرکت و تلاش افراد به ثمر نشست وطرح هایی هم بود که حرکتی در آن انجام نگرفت .

وی افزود: نامگذاری  سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید نشانگر اهمیت بخش تولید است که اشتغال زایی را در پی خواهد داشت و توسعه کشور بستگی به تولید دارد.

شکری گفت: خوشبختانه امسال در استان کرمانشاه حرکت‌های خوبی در بخش خصوصی انجام گرفته است و مشکلات زیادی از تولید کنندگان این بخش در جلسه ستاد تسهیل که در خانه صنعت استان برگزار می شود بررسی شده و بعضی از این مشکلات نیز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار کرمانشاه مطرح گردیده و حل شده که نشان از تعامل بخش خصوصی دارد.  

 رییس خانه صنعت استان یکی از عمده  مشکلات بخش تولید را درخواست سرمایه در گردش دانست و تصریح کرد : به دلیل اعمال بروکراسی های اداری مدتی طول می کشد که سرمایه در  گردش از طریق بانکها به تولید کنندگان پرداخت شود که این زمان ایجاد شده به دلیل افزایش قیمت ها باعث کاهش ارزش سرمایه در گردش می شود .

شکری در پایان از خانواده ها درخواست کرد که فرزندانشان را با کار آشنا کنند تا با مشکلات جامعه آشنا شوند و نداشتن اطلاعات در این زمینه را، بزرگترین مشکل جامعه و یکی از مهمترین عوامل بیکاری در استان دانست.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۲۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان