//
کدخبر: ۳۸۵۴۰۳ //
استاندار ایلام:

دورافتاده ترین روستاها به برکت انقلاب از نعمت گاز بهره مند شده‌اند

استاندار ایلام با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی در طول چهار دهه پس از انقلاب گفت: به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امروز دورافتاده ترین نقاط روستایی کشور نیز از نعمت گاز برخوردار شده اند

دورافتاده ترین روستاها به برکت انقلاب از نعمت گاز بهره مند شده‌اند

به گزارش فرتاک نیوز، حسن بهرام‌نیا روز دوشنبه در آیین بهره برداری پروژه گازرسانی به روستاهای دهستان زردلان گرمسیری هلیلان اظهار داشت: در زردلان گرمسیری ۳۱ میلیارد تومان پیمان منعقد شده که در حال انجام است و این پروژه جزو مصوبات سفر رییس جمهوری بود.

وی افزود: هشت روستای دهستان زردلان گرمسیری امروز به شبکه سراسری گاز متصل شدند و عملیات گازرسانی به ۲۱ روستای دیگر شهرستان هلیلان نیز در دست اقدام است.

استاندار ایلام تاکید کرد: از پیمانکاران و کارکنان شرکت گاز که جهادی عمل کردند و در طول یکسال در هلیلان ۱۴ روستا را به شبکه سراسری گاز متصل کردند، قدردانی می کنم.

بهرام نیا اضافه کرد: نظام اسلامی ایران برگرفته از آرا مردمی است و امروز شاهدیم در دورافتاده ترین نقاط ملت ایران از نعمت گاز برخوردار می شوند.

بنا به گفته مسوولان شرکت گاز استان ایلام با بهره برداری از این پروژه تعداد ۲۷۰ خانوار در شهرستان از نعمت گاز بهره مند می شوند.

اعتبار این پروژه ۲۳ میلیارد تومان و طول شبکه ۷۳ کیلومتر است که اسفند ۱۴۰۰ عملیات آن آغاز شده است.

زیارت قبور شهدا، افتتاح گازرسانی به روستاهای زردلان گرمسیری، افتتاح نمونه مدارس، افتتاح نمونه زمین چمن در روستای سرچم، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح طرح بسته بندی علوفه دام در شهرک صنعتی، افتتاح نمونه منزل احداثی مسکن محرومین، افتتاح فاز یک مجتمع رفاهی تفریحی نشمیل در شهر توحید، کلنگ زنی خانه بهداشت روستای دارپروشه، کلنگ زنی مجتمع آبرسانی داجیوند، دیدار با معتمدین و بزرگان شهرستان در نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر یک روزه دکتر بهرام نیا به شهرستان هلیلان است

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۴۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان