//
کدخبر: ۳۸۵۲۵۹ //
در پنجمین روز دهه فجر

۳۹ روستای شهرستان روانسر گازدار شد

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر 39 روستای شهرستان روانسر با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار شدند.



 39 روستای شهرستان روانسر گازدار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، امروز(16 بهمن) در آیین افتتاح گازرسانی به روستاهای روانسر، انقلاب اسلامی را یکی از نعمت‌های مهم خدا دانست که به برکت آن وضعیت مردم ایران در روستاها و شهرها از لحاظ عزت و اقتدار، امنیت و برخورداری از امکانات و زیرساخت‌ها نظیر آب، برق، راه و گاز با گذشته قابل مقایسه نیست.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در ازای این نعمت‌ها باید قدردان انقلاب باشیم و برای آن سنگ تمام بگذاریم، تاکید کرد: هرچه بیشتر برای انقلاب تلاش کنیم، از خیر آن بیشتر بهره‌مند خواهیم شد.

صحرایی از گاز به عنوان یک نعمت یاد کرد که استفاده از آن باید همراه با صرفه‌جویی باشد و عنوان کرد: گاز سرمایه‌ای است که باید آن را برای نسل‌های آینده انقلاب نیز حفظ کنیم.

سید ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه نیز گفت: امروز ۹۰۰ میلیارد پروژه گازرسانی در شهرستان روانسر افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از آنها روانسر به شهرستان سبز گازرسانی تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل گازرسانی به ۳۹ روستا و ۲۴ واحد صنعتی است که ۲۲۸۰ خانوار نیز از آن بهره‌مند می‌شوند

.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از وجود دو شهر روانسر و شاهو و ۱۳۰ روستا در شهرستان روانسر خبر داد که از این روستاها ۱۲۰ مورد آن قابلیت گازرسانی دارد.

به گفته حسینی، پیش از این ضریب نفوذ گاز در روستاهای روانسر ۷۵.۲ درصد بود که با افتتاح این طرح‌ها به 100 درصد رسیده است.

وی از سختی‌های گازرسانی به این روستاها هم یاد کرد که سرانه بالای اعتبار، عبور شبکه از حریم راه و اراضی کشاورزی، اجرای بیش از ۱۱۸ کیلومتر شبکه و ... از مهمترین آنها بود.

وی عنوان کرد: تعدادی روستای زیر ۲۰ خانوار هم در این منطقه داریم که گازرسانی به آنها را نیز در برنامه داریم.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه وعده داد تا پایان سال علمک گذاری این ۳۹ روستا نیز انجام شود و برای شب عید به شبکه گاز متصل شوند.

حسینی یادآور شد: در شهرستان روانسر ۱۶ هزار و ۳۰۰ مشترک گاز داریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۲۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان