//
کدخبر: ۳۸۴۸۵۵ //
دبیر کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری پویش «ایران ما» در کرمانشاه به مناسبت دهه فجر

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برگزاری پویش «ایران ما» در کرمانشاه به مناسبت دهه فجر خبر داد.

برگزاری پویش «ایران ما» در کرمانشاه به مناسبت دهه فجر
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدمحمدجعفر امامیان اظهار داشت: تقارن ایام الله دهه فجر با اعیاد رجبیه این دهه را بیش از هر سال مبارک کرده و خادمیاران رضوی پرشور تر از هرسال خدمات متنوعی را به محرومین و آحاد مردم ارائه می‌دهند.

وی افزود: پویش جشن خانگی و خیابانی «ایران ما» ویژه دهه نودی ها در قالب ارسال عکس از نصب پرچم درب منازل، جشن‌های خانگی و خیابانی طی این ایام، همچنین عکس در راهپیمایی با محوریت پرچم ایران برنامه ریزی شده که علاقمندان برای مشارکت می‌توانند تصاویر خود را به آیدی khademyar_ksh در پیام رسانه‌ای ایتا، بله و تلگرام ارسال کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه طرح نامگذاری نوزادان در این دهه را از دیگر برنامه‌ها عنوان و تصریح کرد: خانواده‌هایی که در این دهه نوزادان خود را به نام‌های علی، جواد، زینب، علی اصغر و روح الله بنامند می‌توانند در این طرح شرکت و به قید قرعه هدایا به همراه تبرکات رضوی تقدیم آنها خواهد شد.

امامیان توزیع بسته‌های کمک معیشتی و پروتئینی بین خانواده‌های محروم، برپایی سه اردوی جهادی پزشکی، برگزاری جشن دهه فجر، میلاد امام جواد (ع)، میلاد امیرالمومنین (ع) همچنین مراسم رحلت حضرت زینب (س) از دیگر برنامه‌های خادمیاران رضوی طی این دهه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس. خدمات آموزشی حمایتی به دانش آموزان مناطق محروم، برپایی ایستگاه انقلاب، اطعام رضوی، سرکشی از منازل شهدا انقلاب هم طی این دهه توسط خادمیاران رضوی در کانون‌های تخصصی و عمومی پیگیری و اجرا خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۸۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان