//
کدخبر: ۳۷۹۴۵۰ //
نماینده مردم آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران در مجلس شورای اسلامی

راه اندازی فرودگاه آبدانان فرصتی بزرگ برای توسعه این منطقه است

نماینده مردم آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرودگاه آبدانان فرصتی بزرگ برای توسعه این منطقه است، گفت: تونل کبیرکوه هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد

راه اندازی فرودگاه آبدانان فرصتی بزرگ برای توسعه این منطقه است

به گزارش فرتاک نیوز از ایلام؛ بهزاد علیزاده روز پنجشنبه در نشست استاندار ایلام با بزرگان و معتمدین شهرستان آبدانان با بیان اینکه بزرگان و معتمدان نقش بسیار مهمی در راستای حل مشکلات و مسایل مردم و کمک به مسوولان دارند، اظهار کرد: آبدانان شهر علم، فرهنگ و ادب است، شهر شهیدان است.

وی یادآور شد: در چهل و سه سال از عمر با برکت نظام اسلامی، مردم این شهرستان در صحنه های مختلف دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند، امروز در جای جای ایران اسلامی فرزندان این شهرستان مشغول خدمات رسانی بوده و قطعا اثرگذار هستند.

علیزاده بیان کرد: امروز هم مردم این شهرستان مدافع ارزش های اسلامی انقلاب و نظام هستند، شهید کرمی، شهید طهماسبی و شهید رضایی نژاد از همه چیز خود گذشتند و از این سرزمین دفاع کردند.

علیزاده بیان کرد: امروز هم مردم این شهرستان مدافع ارزش های اسلامی انقلاب و نظام هستند، شهید کرمی، شهید طهماسبی و شهید رضایی نژاد از همه چیز خود گذشتند و از این سرزمین دفاع کردند.

نماینده مردم آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: همبستگی فرهنگی و اجتماعی در بین مردم این شهرستان و استان های همجوار به واسطه مهاجر پذیر بودن این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس وجود دارد و این امر نشان دهنده دلبستگی مردم این شهرستان به نظام و انقلاب اسلامی است.

علیزاده افزود: این شهرستان از یک محرومیت مضاعف رنج می برد گرچه نمی توان خدمات نظام اسلامی را منکر شد ولی باید تلاش کرد که بتوان کاری در استان انجام داد که نیازهای مردم را برطرف کند، باید تلاش شود که این شهرستان از محرومیت دیرینه نجات دهیم.

وی تصریح کرد: تجربیات سالها نوکری مردم نشان می‌دهد که اگر یک سند راهبردی داشته باشیم، می شود کارهای بزرگی را در این شهرستان انجام داد در یکسالی که استاندار در استان حضور دارند اقدامات بزرگی در این شهرستان انجام شده است.

نماینده مردم آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه بزرگ تونل کبیرکوه برای سال آینده در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد و ایستگاه های پمپاژ که در منطقه گرمسیری این شهرستان وجود دارد و باید تلاش کرد که این طرح ها به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه آبدانان فرصتی بزرگ برای توسعه منطقه آبدانان است، گفت: اشتغال یکی از گرفتاریهای بزرگ مردم این شهرستان است.

علیزاده بیان کرد: ما در این شهرستان یک کاگاره تولیدی با بیست نفر اشتغال نداریم، حق داریم که این فرصت برای جوانان این شهرستان فراهم شود تا این فرصت برای دیگران فراهم نشود که فکر جوانان ما را مهندسی کنند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان