//
کدخبر: ۳۶۵۵۵۰ //
فرمانده سپاه چرداول:

مدیران شهرستان در اربعین حسینی باید جهادی پای کارباشند

فرمانده سپاه چرداول گفت: مدیران در بسترسازی برای برگزاری همایش عظیم اربعین حسینی بجای نگاه بخشنامه ای با روحیه جهادی وانقلابی پای کار باشند

مدیران شهرستان در اربعین حسینی باید جهادی  پای کارباشند

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ سلیمانیان درجلسه ستاد اربعین  با تأکید بر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اظهارکرد: لازم است کلیه کمیته ها با روحیه انقلابی و جهادی  و بدون در نظر گرفتن مسؤولیت اداری این مهم را در اولویت و کارهای خود قرار دهند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب، گفت: اربعین فرصتی است که بتوانیم قدم کوچکی در راه خدمت به مردم بر داریم، از این رو خدمت در این زمینه از واجبات به شمار می رود.

سرهنگ سلیمانیان در ادامه افزود: خدمت رسانی به مردم در این ایام افتخاری بزرگ است، باید از ظرفیت مشارکت های مردمی و جوانان اتقلابی و مذهبی و همچنین هیئات مذهبی نهایت استفاده را ببریم.

وی بابیان اینکه تمامی ظرفیت های اسکان  درشهر ستان چرداول از قبیل کلیه خدمات عمومی شامل برق سرویس بهداشتی آب شرب در این مکان ها مجهز گردیده است گفت: اردوگاه قدس مربوط به سپاه پاسداران واقع در شهرستان چرداول مجهز به پارکینگ ،سرویس بهداشتی، حمام و همچنین توزیع غذای گرم با اسکان در ۲ هزار نفر هرشبانه روز آماده پذیرایی از زواراربعین است.

فرمانده سپاه چرداول گفت: ما وظیفه دینی داریم که خدمتگزار امام حسین(ع) و زائرانش باشیم ودراین راستا  سپاه پاسداران شهرستان باحمایت های سپاه امیرالمومنین استان آماده ارائه بهترین خدمات  چه در مسیر رفت و چه در برگشت به زوار می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان