//
کدخبر: ۳۶۱۱۹۸ //
فرمانده مرزبانی منطقه سوم عراق:

هدف اصلی در کنگره اربعین خدمت رسانی شایسته به زائران است

فرمانده مرزبانی منطقه سوم کشور عراق با تقدیر از از سفارت جمهوری اسلامی ایران گفت، مهم ترین هدف ما در اربعین خدمت رسانی شایسته به زائران است

هدف اصلی در کنگره اربعین خدمت رسانی شایسته به زائران است

به گزارش فرتاک نیوز، سرلشکر حسین عبدالهادی محبوبه روز چهارشنبه در نشست مشترک با فرماندار مهران و اعضای ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران  در خصوص اربعین افزود: تفاهم نامه ای بین وزاری امور خارجه دو کشور عراق و ایران منعقد شده است و صورت جلسه ای نیز بین مسئولان دو کشور انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: تلاش ما برای اجرای مفاد این تفاهم نامه ها است و بحث و تبادل نظرهایی در این زمینه انجام شده و امید است بتوانیم به نحو احسن خدمات ارزنده ای به زوار عتبات عالیات داشته باشیم.

 وی ادامه داد: شعار خدمت به زوار به حضرت امام حسین(ع) برای ما افتخار است و بر اساس تفاهم نامه هایی که بین دو کشور وجود دارد همکاری های لازم انجام در این زمینه می شود.

فرمانده مرزبانی منطقه سوم کشور عراق تاکید کرد: برای خدمت رسانی شایسته به زائران نشست هایی با فرمانده مرزبانی استان انجام شده است که انتظار می رود نتیجه این نشست ها منجر به راحتی و آسایس زوار اربعین حسینی برای تردد در مرزها به ویژه مرز مهران شود.

حسین عبدالهادی محبوبه با تقدیر از سفارت جمهوری اسلامی ایران، گفت: امید است با هماهنگی بیشتری در راستای تسهیل در ورود زوار به کشور تلاش و جمعیت زوار در هنگام اربعین حسینی در مرز کنترل شود که برای خدمات رسانی بتوانیم در خدمت زوار باشیم.

وی با بیان اینکه همه برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی است، افزود: برای اربعین حسینی در سال جاری نیز با تفاهم نامه هایی که وجود دارد شاهد برگزاری باشکوه این مراسم در کشور عراق خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان