//
کدخبر: ۳۶۵۰۳۲ //

پرونده تبدیل و ارتقاء دهستان آسمان‌آباد به هیت دولت ارسال شده است

استاندار ایلام گفت: پرونده تبدیل و ارتقاء دهستان آسمان‌آباد به بخش با تایید و امضای وزیر کشور، برای تصویب نهایی به هیات دولت ارسال شده است

پرونده تبدیل و ارتقاء دهستان آسمان‌آباد به هیت دولت ارسال شده است

به گزارش فرتاک نیوز ایلام؛ حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه چرداول افزود: در دولت سیزدهم سه ویژگی مهم وعده صادق و مردمی بودن و اجتناب از حاشیه، تزویر و اسراف است.

وی افزود: این هفته یادآور دولت مردمی مکتبی و انقلابی است که دولت سیزدهم با تاسی از این دولت و گفتمان مردم محوری را سرحوله کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: سفرهای استانی رییس جمهوری یکی از مصادیق مردم محوری است که اوج این مردم محوری اربعین پیش رو است.

استاندار ایلام تاکید کرد: پس از یکسال کار دولت سیزدهم با واسطه تلاش رییس جمهوری و دست اندرکاران و مشکلات برجای مانده از دولت قبل برطرف شد.

وی اضافه کرد: طی یکسال اخیر در حوزه معیشت مردم و کارهای زیرینایی و زیرساختی اقدامات خوبی انجام شده است و امیدواریم بتوانیم با همراهی و مساعدت شما و همه به مردم خدمتی کنیم.

امام جمعه چرداول نیز در این دیدار افزود: استاندار ایلام پیگیر مشکلات مردم چرداول هستند و عزم نماینده عالی دولت در استان و مدیران برای حل مشکلات مردم در چرداول جدی است .

حجت الاسلام محمدجواد قنبربیگی ادامه داد: با وجود امکانات بیشتر در دولت قبل قطعی برق داشتیم اما امسال با کمبود شدید آب و بارش ها و نزولات آسمانی، گرمای زیاد با مدیریت دولت سیزدهم کمبود برق نداریم.

وی تاکید کرد: خدمات دولت در دولت سیزدهم بطور شایسته ای در رسانه ها انعکاس داده نمی شود و روایت رسانه های ما باید بر رسانه بیگانه غلبه کند.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم همه امورات کشور را به برجام گره زده بودند اما تلاش این دولت قابل تحسین است

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۰۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان