//
کدخبر: ۳۶۱۶۵۲ //
در سه‌ماهه نخست سال‌جاری

۲۸ واحد صنعتی در نقاط شهری و روستایی ایلام گازدار شدند

سرپرست شرکت گاز استان ایلام گفت: در سه ماهه‌نخست سال‌‌جاری که به‌نام تولید؛ دانش بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری شده‌است بیش از ۲۸ واحد صنعتی و تولیدی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام گازدار شدند تا گامی در راستای تحقق نامگذاری سال‌جاری برداشته شود

۲۸ واحد صنعتی در نقاط شهری و روستایی ایلام گازدار شدند

به گزارش فرتاک نیوز؛ محمود کشاورز با اشاره به اینکه در سال گذشته به ۱۴۴ واحد صنعتی گازرسانی انجام شده است، افزود: از ابتدای گازرسانی به استان تاکنون، یکهزارو ۱۳۱ واحد صنعتی در استان گازدار شده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان برای تحقق نامگذاری سال‌جاری برنامه‌های مدونی در دستور کار قرار داده است، اظهار داشت: در راستای کمک به توسعه صنایع، رفع محرومیت‌، کمک به اشتغال آفرینی پایدار در سه ماهه‌نخست سال‌جاری برای ۲۸ واحد تولیدی و صنعتی در استان گازرسانی اجرا شده است.

کشاورز به گازرسانی به صنایع در سه ماهه نخست امسال اشاره و تصریح کرد: با گازرسانی به این تعداد صنایع، یکهزارو ۱۵۷ متر‌مکعب در ساعت گاز جایگزین سوخت‌های مایع و در مصرف ۳ میلیون لیتر سوخت‌های مایع صرفه‌جویی شده است.

سرپرست شرکت گاز استان گفت: در چند سال اخیر، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نامگذاری سال را بر روی تولید متمرکز نموده است تا دستگاه‌های اجرایی در حوزه مأموریت کاری خود برای حمایت و رفع مشکل واحد‌های تولیدی، گام‌های اساسی در جهت رونق اقتصادی کشور بردارند.

کشاورز اظهار داشت: در ۳ ماهه نخست امسال برای گازرسانی واحدهای صنعتی و تولیدی، یکهزارو ۶۰۰ متر شبکه توزیع گاز و یک ایستگاه اندازه‌گیری نصب و راه‌اندازی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان