//
کدخبر: ۳۴۳۹۶۶ //

۲۰ جوان برتر ایلامی در هفته جوان تجلیل می شوند

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۲۰ جوان برتر ایلامی در حوزه های مختلف به مناسبت هفته جوان با حضور مسوولان استانی تجلیل می شوند

۲۰ جوان برتر ایلامی در هفته جوان تجلیل می شوند

به گزارش فرتاک نیوزمحمدرضا تردست اظهار داشت: این جوانان در حوزه های مختلف از جمله در حوزه های جوان کشاورز، رسانه، هنرهای نمایشی، جوان عشایری و روستایی، مبلغ جوان، جوان معلول، جوان علمی، پژوهشگر سال، نخبگی، سمن ها و جوان ورزشکار سال که مربوط به سال ۹۹ و ۱۴۰۰ است.

وی یادآور شد: هفته جوان از ۲۱ تا ۲۷ اسفند ماه جاری مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) با برنامه های متنوع و در حوزه های مختلف برگزار می شود.

تردست گفت: سه خانه جوان در سطح استان پیش بینی شده است که یکی از آنها بعنوان پاتوقی برای اجرای همه برنامه های سازمان های مردم نهاد غیر از مسائل سیاسی و انتفاعی است.

 معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام اظهار داشت: ۲ خانه جوان دیگر در شهرستان چرداول و مهران با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و امیدواریم برای سال ۱۴۰۱ با تزریق اعتبار تکمیل و تجهیز شوند و به بهره برداری برسند.

تردست یادآور شد: ۱۰۰ درصد برنامه حوزه جوانان اعم از هفته جوان، ازدواج، کارگاه های قبل و بعد از ازدواج، توانمندسازی، کارآفرینی، مسابقات و برنامه های مناسبتی در حوزه جوانان صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: همه شهرستان های استان دارای خانه جوان هستند و مشکلات هر شهرستانی در همان شهرستان مورد بررسی قرار می گیرد و رفع می شود.

تردست از دیگر اقدامات این سازمان در حوزه  سازمان های مردم نهاد را رتبه بندی آنها تحت عنوان جشنواره اتفاق عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه میزان فعالیت های حمایتی سازمان های مردم نهاد غیر دولتی  است و باید بتوانند از منابع دیگر جذب داشته و حمایت خیرین را جلب کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام با بیان اینکه از۸۰ عنوان طرح مردم نهاد در سطح استان حمایت شده است،گفت: وظیفه سازمان امور جوانان دادن مجوز، توانمند سازی جوانان و حمایت مادی و معنوی و برنامه ها و ایده های آنها است.

تردست افزود: امسال در مجموع  ۶۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ازدواج تا پایان بهمن سال جاری پرداخت شده است.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تا پایان بهمن ماه هفت هزار و ۶۶۸ نفر از تسهیلات ازدواج بهره مند شدند.

تردست ادامه داد: تا پایان بهمن ماه در استان ایلام تعداد هشت هزار و ۹۶۲ نفر کل متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بوده و یک هزار و ۲۹۴ نفر از ثبت نام کنندگان در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۹۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان