//
کدخبر: ۱۱۹۰۴۱ //
معاون هماهنگی وامور جوانان اداره ورزش ایلام;

دردوماهه اول سال ۹۷ ایلام رتبه اول پرداخت وام ازداوج راکسب کرده

تردست: در ایلام هیچ‌گونه جشن طلاقی نداشتیم.

دردوماهه اول سال 97 ایلام رتبه اول پرداخت وام ازداوج راکسب کرده
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون هماهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش استان ایلام در  نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این معاونت همواره وظیفه رصد سیاست‌گذاری و هماهنگی برنامه‌های حوزه جوانان را بر عهده دارد.

وی افزود: هم اکنون ۲۳ دستگاه اجرایی مسایل مربوط به جوانان در استان را برعهده دارند و این دستگاه‌ها با همکاری، همواره مشکلات حوزه جوانان را بررسی و معاونت هم به عنوان بالاترین ستاد مرجع در این موارد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 تردست ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات معاونت جوانان پیگیری پرداخت وام ازدواج است که درسال 96 از13هزار و 200 نفر متقاضی تسهیلات ازدواج به تعداد 12هزار و400 نفر وام ازداوج پرداخت گردیده است

وی ادامه داد: در اردیبهشت ماه و خرداد سال 97 این معاونت باپرداخت تسهیلات وام ازداوج به متقاضیان این وام در موعد مقرر رتبه نخست کشور رابدست آورده است.

 تردست  تعداد مراکز مشاوره تخصصی ازدواج طرف قرارداد بامعاونت جوانان را دو مورد عنوان کرد و گفت: در هفته جوان این مراکز به صورت رایگان مشاوره قبل و بعد از ازدواج به جوانان ارائه خواهند داد و همچنین از ۲۳ نفر از خادمین و خیرین فعال حوزه ازدواج در سطج استان ایلام تجلیل خواهد شد.

وی افزود: تا پایان سال۹۵ تعداد ۶ هزار و شش مورد واقعه ازدواج در سطح استان به وقوع پیوسته که از این تعداد ۸۲۲ مورد منجر به طلاق شده است

 تردست ادامه داد: نسبت طلاق به ازدواج در استان ۱۳.۶ درصد می‌باشد درحالی که این رقم در سطح کشور ۲۵.۷ درصد است یعنی از هر۱۰۰ واقعه ازدواج ۲۵ مورد آن به طلاق ختم می‌شود.

وی افزود: ما تا به حال هیچ‌گونه جشن طلاقی در سطح استان ایلام نداشتیم و آمار طلاق در استان به نسبت استانهای دیگر کشور بسیار کمتر است

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در ادامه سن طلاق در استان را ۲۷ سال عنوان و اظهار داشت: بیشترین امار طلاق در چهار ساله اول زندگی به سبب عدم شناخت زوجین از همدیگر رخ می‌دهد ولی تاکنون موضوعی مبنی برجشن طلاق دراستان گزارش نشده است.

وی افزود: کلنگ ساختمان فرهنگسرای جوان شهرایلام به نام سازمان ملی جوانان زده شده اما بنا به دلایلی این مکان به استانداری استان واگذار شد که با رایزنی اداره کل ورزش و جوانان دو طبقه از این ساختمان هم اکنون به خانه جوانان استان اختصاص یافته است.

خبرنگار: ایرج فریادیان

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۹۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان