//
کدخبر: ۳۴۳۹۶۵ //

رسانه ها ابزاری تتوانمند و اثر گذار برای امر به معروف در جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز رسانه ها و فضای مجازی ابزاری بسیار توانمند و اثر گذار برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در راستای اجرای احکام الهی در جامعه هستند

رسانه ها ابزاری تتوانمند و اثر گذار برای امر به معروف در جامعه هستند

به گزارش فرتاک  نیوز، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در نشست اعضای ستاد امر به معروف استان ضمن تبریک به مناسبت پیش رو بودن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خدا را شاکریم که در این نشست به عنوان متولیان اجرای احکام الهی هستیم که باید وظیفه خود را در این راه به درستی انجام دهیم.

وی افزود: رسانه ها و فضای مجازی به دلیل نفوذپذیری بالا در جامعه و قدرت بالایی که در جامعه  دارند می توانند در ترویج فرایض دینی نقش خود را بخوبی ایفا کنند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: یکی از مهم ترین از وظایف پیامبران در طول تاریخ امر به معروف و نهی از منکر بوده و هر انسانی در راستا فعالیت کند ادامه دهنده راه آن بزرگواران است.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار بر لزوم نحوه اجرای امر به معروف باید بر اساس اقناع و استدلال در جامعه تاکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید اخلاقی و با احترام باشد.

وی خواستار پای کارآمدن تمامی اعضای ستاد اجرای امر به معروف استان شد و یادآور شد: همه با هم آوایی و با انسجام باید در راستای اجرای احکام الهی گام برداریم.

امام جمعه ایلام بیان داشت: عمده ترین مشکل امر به معروف در بعد شخصی و حکومتی این است که برخی مدیران یا مسوولان مربوط در این راستا در برخی موارد سهل انگاری می کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر بعنوان مهم ترین فریضه الهی باید دارای تشکیلاتی منسجم با اختیار تام باشد تا بتواند بر تمامی وزارتخانه اشراف داشته باشد دارد.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره گرانی برخی اقلام و میوه و تره بار ایلام در مقایسه با سایر استان ها گفت: دلیل اصلی این گرانی ها در مقایسه با سایر استان ضعف مدیریت این حوزه و کاهش نظارت دستگاه های متولی است، در این راستا هر اندازه واسطه ها حذف شوند به مراتب کاهش قیمت اقلام را شاهد خواهیم بود.

امام جمعه ایلام بیان مهم ترین شاخص های ارزیابی مدیران را کنترل بازار عنوان کرد و گفت: نباید شاهد تفاوت زیادی بین قیمت برخی اقلام در ایلام در مقایسه با سایر استان ها باشیم.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: در این ایام عید مدیران به صورت دقیق بر بازار کنترل داشته باشند و شهرداری و اعضای شورای شهر ایلام در بحث تنظیم بازار به وظایف قانونی خود عمل کنند.

به گزارش ایرنا، در این نشست حجت الاسلام محمود حاتمی بعنوان دبیر این ستاد در استان منصوب و معرفی شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان