//
کدخبر: ۳۴۳۳۰۱ //

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان چرداول برگزارشد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان چرداول با حضور معاون سیاسی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در محل سالن اجتماعات فرمانداری درسرابله برگزارگردید.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان چرداول برگزارشد

به گزارش فرتاک نیوز رسول نارنجی معاون سیاسی فرماندار اظهارداشت: اطلاع رسانی، آگاه سازی قشر جوان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی محله محور از مهمترین اقداماتی بود که در شرایط کرونایی در سال ۱۴۰۰ انجام شد

وی ادامه داد: این روند باید با برگزاری دوره های آموزشی و استفاده از اساتید دانشگاهها و همچنین در مرکز شهرها و روستاهای پرجمعیت شهرستان با توان بیشتری برگزار شود.

وی تصریح کرد؛ سرمایه‌های اجتماعی و سبک زندگی از مواردی است که در حوزه فرهنگی و پیشگیری از مواد مخدر بسیار تاثیرگذار است لذا باید سیاست‌های کاری خود را در این راستا بکار گیریم تا بتوانیم هدف‌گذاری و بر اساس آنها اقدام کنیم.

دراین نشست کریمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تقدیر از زحمات ادارات عضو شورا ، گفت؛ شهرستان چرداول طی سه دوره هر ساله مقام برتر در برگزاری کلاسهای آموزشی پیشگیری را به خود اختصاص داده و این موفقیت نتیجه تلاش و زحمات فرماندار محترم و اعضای کمیته پیشگیری از مواد مخدر می باشد

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۳۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان