//
کدخبر: ۳۳۹۶۷۲ //

پرداخت ۵۷ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک مهر ایران به شهروندان ایلامی

سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهر ایلام گفت: ۵۷ هزار فقره وام قرض الحسنه از ابتدای تأسیس این بانک تاکنون با شهروندان ایلامی پرداخت شده است.

پرداخت ۵۷ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک مهر ایران به  شهروندان ایلامی

به گزارش فرتاک نیوز، کاوه نائینی  اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران بعنوان یک بانک اسلامی که تمامی تسهیلات آن بصورت قرض الحسنه پرداخت می شود ۵۳۰ شعبه در کشور و ۱۰ شعبه فعال در ایلام دارد.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب ایلام با ۲۷۰ فروشگاه قرارداد دارد و برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کالا کارت پرداخت می کند.

سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهر ایلام ادامه داد: تاکنون در این استان حدود چهار هزار و ۲۰۰ وام کالا کارت پرداخت شده است که از نظر تعداد تسهیلات این حوزه ایلام جزو پنج استان برتر کشور محسوب می شود.

نائینی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکنون ۴۳۵ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد ، ۱۳۹ هزار به بنیاد برکت در امر اشتغال در سراسر کشور پرداخت کرده است که ایلام هم در این میزان سهم دارد.

وی تاکید کرد: تفاهم نامه ای برای اعطای وام به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد منعقد شده و تسهیلات بسیار خوبی به بنگاه های کوچک نیز پرداخت شده است که در آینده نزدیک نیز به بنگاه های متوسط هم تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: امروز یکی از دغدغه دولت پرداخت وام ازدواج است که بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان ایلام از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۸۰ فقره به مبلغ ۳۱۲ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهر ایلام با اشاره به تعداد وام‌های پرداخت شده به مشتریان بدون ضامن استان افزود: این بانک از ۲ سال گذشته با اعتبارسنجی و بدون ضمانت به مشتریان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند که از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۰۰ فقره وام بدون ضمانت در این استان پرداخت شده است.

نائینی با بیان اینکه تمامی خدمات افتتاح حساب و سایر خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران الکترونیکی و از طریق سامانه میعاد است، اظهار داشت: این بانک به دلیل حمایت از طبیعت کاغذ را حذف کرده و تمامی امورات بانکی بصورت الکترونیکی انجام می شود.

به گفته وی بانک قرض مهر ایران، تمامی وجه التزام یا جریمه دیرکرد اقساط وام را صرف امور عام المنفعه می کند که در استان ایلام طی ۲ سال اخیر  بخشی از این مبلغ صرف خرید تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا و بیمه روستاییان و سایر امور عام المنفعه شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان