//
کدخبر: ۲۸۸۸۴۴ //

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی

رئیس کمیته امداد منطقه دو ایلام از پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان شهر ایلام خبر داد.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی

به گزارش فرتاک نیوز ایلام; رمضان سالاری اظهار داشت: این میزان تسهیلات در هشت ماه گذشته امسال از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد پرداخت شده است. 

وی با بیان اینکه این تسهیلات به بیش از ۳۸۰ نفر از نیازمندان و متقاضیان امداد  در زمینه‌های گوناگون پرداخت شده است افزود: عمده تسهیلات پرداختی در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی بوده است که در این زمینه بیش از ۱۱ میلیارد ریال به بیش از ۲۲۰ نفر پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد منطقه دو ایلام با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای نیازمندان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است، تصریح کرد: در این مدت نیز بیش از ۱۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد بیش از ۶۰ طرح اشتغال زایی در این شهرستان پرداخت شده است.

وی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در زمینه‌های تعمیرات مسکن و پرداخت ودیعه از طریق صندوق امداد ولایت را از دیگر اقدامات این نهادعنوان کرد گفت: در این مدت همچنین بیش از ۶ میلیارد ریال به حدود ۱۰۰ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان