//
کدخبر: ۳۳۰۱۴۰ //

کشف و ضبط ۸۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در ایلام

جانشین انتظامی استان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با صاحبان سلاح‌های غیر مجاز از کشف ۸۶ قبضه سلاح و یک هزار مهمات غیر مجاز در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات در ایلام خبرداد.

کشف و ضبط ۸۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در ایلام

به گزارش فرتاک نیوز؛ سرهنگ حسین نجفی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاقچیان، حاملان و عاملان نگهداری سلاح‌های غیر مجاز، طرح جمع آوری سلاح ومهمات در یک هفته گذشته توسط رده‌های عملیاتی پلیس در سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود:در یک هفته گذشته، با کنترل محور‌های مواصلاتی، طرح‌های نقطه‌ای و با تسلط اطلاعاتی، همکاران ما در سراسر استان موفق شدند در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات، ۸۶ سلاح و یکهزار مهمات غیر مجاز را کشف کنند.

جانشین انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: در این راستا ۳۹ نفر دستگیر، و ۲ باند خرید و فروش سلاح متلاشی، و علاوه بر کشف ۸۶ سلاح و هزار مهمات غیر مجاز، مقادیری نیز سلاح سرد کشف شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۵۸۲ قبضه سلاح و بیش از ۱۰ هزار مهمات غیر مجاز در سطح استان کشف شده است، گفت: در مقایسه با مشابه سال قبل، ۵۱ درصد افزایش کشفیات سلاح داشتیم و ۴ باند نیز که در این رابطه فعالیت داشتند شناسایی ومتلاشی کردیم.

سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد: با هدف برخورد قاطع و جدی با کسانی که سلاح و مهمات غیرمجاز حمل و نگهداری می‌کنند ۷ طرح انتظامی و محله‌ای در سطح استان  اجرا شذه است و این طرح‌ها به طور مستمر ادامه خواهد داشت. 

جانشین انتظامی استان ایلام با هشدار به اراذل و اوباش و قاچاقچیان سلاح و مهمات گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی در تمامی مناطق جرم خیز حضور دارد و قطعاً اراذل و اوباش و قاچاقچیان سلاح و مهمات در دام پلیس خواهند افتاد و برخورد قاطع پلیس را همواره در انتظار خود خواهند دید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۱۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان