//
کدخبر: ۲۳۹۵۱۱ //

دستگیری ۲۸ مجرم و شرور سابقه دار در کرمانشاه/کشف ۲۴ عدد مدارک شناسایی جعلی

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه خبر داد و گفت: یکی از نتایج مهم این طرح دستگیری 28 مجرم، شرور و جاعل سابقه دار بود.

دستگیری 28 مجرم و شرور سابقه دار در کرمانشاه/کشف 24 عدد مدارک شناسایی جعلی
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای اجرای مطالبات مردمی و به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز سطح شهر به ویژه در بحث برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات در یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح که با حضور ماموران پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه، یگان ویژه و معاونت اجتماعی برگزار شد نتایج خوبی به دست آمد.

سردار جاویدان افزود: یکی از نتایج اجرای این طرح دستگیری 28 مجرم متشکل از افراد شرور، سارق و متهمان متواری بوده است که با اقتدار پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی از افراد دستگیر شده جزو اراذل و اوباش شناسنامه دار بوده که از چندی قبل به علت سرقت، تیراندازی و مجروح کردن کردن یکی از شهروندان در استان همدان تحت تعقیب قرار داشته است.

وی گفت: در این طرح همچنین بیش از 3 کیلوگرم انواع مواد مخدر، مقداری مشروبات الکلی دست سازو 5 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و تحت تعقیب نیز در بازرسی از 49 باب منزل کشف شد.

سردار جاویدان ادامه داد: پنج قبضه سلاح شکاری، مقادیری فشنگ جنگی و شکاری، 17 عدد گواهینامه، 5 عدد کارت ملی و 2 عدد کارت پایان خدمت جعلی به همراه یک قطعه کارت رانندگی مربوط به یکی از سازمان های کشوری، یک عدد کارت شناسایی وسیله نقلیه و یک عدد چاقو از جمله دیگر کشفیات صورت گرفته بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح با توجه به شناسایی منزل یکی از قاچاقچیان سابقه دار در حوزه سلاح و مهمات، ماموران نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند که ناگهان مجرم سابقه دار از طبقه دوم منزل اقدام به فحاشی و شکستن شیشه های منزل و همچنین پرت کردن اشیایی مانند مجسمه، گلدان، چوب و ... به سمت ماموران کرد و متعاقب آن دیگر اعضای خانواده وی شامل پدر، مادر، برادر و همسرش نیز به کمک وی شتافته و با پلیس درگیر شدند.

وی ادامه داد: در همین راستا شرور مسلح که در طبقه دوم منزل حضور داشت بوسیله یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد و در نهایت پلیس هم پس از بی توجهی فرد درگیر به اخطارهای آنان برای کنار گذاشتن اسلحه، یکی از ماموران انتظامی با رعایت قانون به کار گیری سلاح و پس از شلیک 3 تیر هوایی در نهایت اقدام به شلیک به سوی وی کرده و او را زخمی کرد.

سردار جاویدان یادآور شد: پس از زخمی شدن شرور مسلح، ماموران نسبت به خلع سلاح و دستگیری وی اقدام و سپس به منظور رعایت حقوق شهروندی وی را به سرعت با آمبولانس مرکز بهداری انتظامی استان به بیمارستان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: شرور دستگیر شده دارای سوابق کیفری متعددی در زمینه خرید اموال مسروقه، مشارکت در جعل اسناد رسمی، تحصیل مال نامشروع، سرقت و خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز بوده است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح که با دستگیری تعداد زیادی از مجرمان و کشفیات هایی همراه بود، باعث رضایتمندی مردم و اهالی محل شد.

سردار جاویدان در پایان گفت: پلیس در مواجهه با چنین افرادی مقتدرانه عمل کرده و اجازه نمی دهد تا امنیت جامعه را به خاطر منافع شخصی و قدرت طلبی با چالش مواجه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان