//
کدخبر: ۲۶۳۶۴۷ //

کرجی ها از این ۲۶ گنده لات وحشت داشتند / پلیس جزئیات را فاش کرد

26 اوباش در کرج شناسایی و به دام افتادند این اوباش ها با عنوان خرید و فروش خودرو در البرز کلاهبرداری می کردند.

کرجی ها از این 26 گنده لات وحشت داشتند / پلیس جزئیات را فاش کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: ۲۶ نفر از  اراذل و اوباشی  که تحت عنوان خرید و فروش خودرو در منطقه مهدی آباد کرج اقدام به کلاهبرداری و سلب آسایش شهروندان می‌کردند ، دستگیر شدند.

دستگیری 26 اوباش در مهدی آباد کرج

نورمحمد فتحی زاده،  رئیس پلیس امنیت استان البرز ، امروز  گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر این که تعدادی از اراذل و اوباش منطقه مهدی آباد در قالب خرید و فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد تعدادی از اوباش سابقه دار منطقه مهدی آباد در قالب خرید و فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و در صورت اعتراض مالباختگان اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد می‌کنند.

دستگیری عربده کشان کرجی / تهدید مالباختگان با سلاح سرد

این مقام انتظامی با بیان این که اقدامات این افراد باعث سلب آسایش شهروندان شده بود، عنوان کرد: ماموران با تحقیقات میدانی گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی 26 نفر از اوباش شدند.

وی بیان کرد: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل تجمع این اوباش اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه همه آن‌ها را دستگیر کرده و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز با اشاره به اظهار رضایت و خرسندی شهروندان از این اقدام پلیس، ادامه داد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس که بخواهد به هر نوعی این امنیت مخدوش کند، قانون به شدت با آن برخورد می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۶۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان