//
کدخبر: ۳۲۸۶۸۹ //

چرا کارخانه شیر ایلام تعطیل شد؟

تنها کارخانه شیر ایلام در حالی تعطیل شد که صحبت‌های افراد نزدیک به مدیرعامل کارخانه و مسئولان صنعت و معدن متناقض است

چرا کارخانه شیر ایلام تعطیل شد؟

به گزارش فرتاک نیوز ;بر اساس اطلاعات کسب شده تنها کارخانه شیر ایلام به علت همراهی نکردن مسئولان استانی در پرداخت تسهیلات برای تعمیر دستگاه‌های این واحد تولیدی تعطیل شده است.

بر اساس این اطلاعات،  یکی از دستگاه‌های اصلی این واحد تولیدی نیاز به تعمیرات داشته است، اما به علت اینکه مسئولان استانی برای تعمیر این دستگاه هیچ گونه همراهی با مدیرعامل کارخانه نکرده اند صاحب این واحد تولیدی آن را تعطیل کرده است.
گفته می‌شود مدیرعامل این کارخانه یکی از دستگاه‌های اصلی این واحد را بنا بر وعده همراهی مسئولان استانی برای پرداخت وام خریداری ، اما پس از  همراهی نکردن مسئولان ، این دستگاه را جابجا کرده است.

شنیده‌ها حاکیست این کارخانه در طول سه سال گذشته تنها یک روز در هفته مبادرت به تولید دوغ کرده و در این مدت اسم کارخانه شیر را یدک کشیده است. بنابر اطلاعات دریافت شده این واحد تولیدی از خردادماه امسال به طور کامل تعطیل شده است.

مسئولان صنعت و معدن استان می‌گویند: علت اصلی تعطیلی این واحد تولیدی همکاری نکردن مجریان و مدیران این کارخانه برای ادامه فعالیت بوده است.

به گفته مسئولان صنعت و معدن استان ایلام با وجود آمادگی بانک ملی برای تامین تسهیلات سرمایه در گردش، به علت عدم علاقه و عزم مدیران، شرکت از فعالیت باز مانده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۶۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان