//
کدخبر: ۳۱۱۷۸۱ //
معاون استاندار ایلام;

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در ایلام واجد شرایط رای دادن هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: ۴۵۹ هزار و ۵۷۳ نفر از مردم این استان واجد شرایط رای دادن بوده که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار ۹۰۱ تن مرد هستند.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در ایلام واجد شرایط رای دادن هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

 الیاس فتاحی روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: از مجموع افراد واجد شرایط رای در استان ۹ هزار و ۹۴۶ رای اولی در انتخابات هستند که از این میزان پنج هزار و ۶۰ مرد و چهار هزار و ۸۸۶ نفر زن هستند. 

وی افزود: ۸۵۰ شعبه بطور میانگین برای انتخابات پیش رو در نقاط مختلف استان نظر گرفته شده است که باید اقدامات لازم زیرساختی، فناوری و فنی برای این شعب اتخاذ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در خصوص تامین برق در زمان انتخابات پیش‌رو بعنوان مهم ترین پیش نیاز برگزاری انتخابات بیان کرد: برق در واقع اساس همه سیستم های الکترونیکی است که در راستا نیازمند برنامه ریزی مسنجم و هدفمند هستیم.

فتاحی یادآور شد: کلیه تجهیزات و امکانات دستگاه های اجرایی نظیر خودرو ، نیروی انسانی و دیگر عوامل باید برای برگزاری انتخابات پیش رو بکار گرفته شود تا بتوانیم از این گذر مهم بی خوبی عبور کنیم.

رییس ستاد انتخابات ایلام خواستار فراهم نمودن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم شد و گفت: همه باید در این استان برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی آبرومند اهتمام داشته باشیم.

وی ادامه داد: به استناد ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۷۱ قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا یابد تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی دستگاه های اجرایی در اختیار برگزاری امر انتخابات است.

وی خواستار نقش احزاب، رسانه و بزرگان در انتخابات پیش رو شد و گفت: برای برگزاری انتخابات پیش رو نیازمند اهتمام کلیه دستگاه های اجرایی و مردم هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خاطر نشان کرد: زیرساخت های فناوری و فنی مهم ترین لازمه انتخابات پرشور در این استان است. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۷۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان