//
کدخبر: ۳۱۰۸۹۷ //

عملیات حفاری تونل دوم آزادی در محور ایلام- حمیل- کرمانشاه به زودی آغاز می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از طرح های عمرانی محور ایلام- حمیل- کرمانشاه و پروژه های شهرستان چرداول، از توسعه و ایمن سازی محور ایلام- حمیل – کرمانشاه خبر داد

عملیات حفاری تونل دوم آزادی در محور ایلام- حمیل- کرمانشاه به زودی آغاز می شود

به گزارش فرتاک نیوز؛مهندس  بهادری افزود: این تونل در ارتفاع پایین تر از تونل موجود به طول ۳۲۰۰ متر احداث می شود که این امر باعث حذف گردنه های منطقه در مسیر رفت( ایلام-حمیل-کرمانشاه) با توجه به چهاربانده شدن محورخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: عملیات چهاربانده شدن محور ایلام- سرابله در چند نقطه دیگر در حال اجرا است و دو تقاطع غیر همسطح ( روگذر سه راهی کارزان و زیرگذر تقاطع قدیم سرابله) به جهت افزایش ایمنی و رفع نقاط پر حادثه نیز عملیاتی شده اند و تلاش خواهیم کرد روند اجرای  این طرح ها به علاوه تعریض و بهسازی محور قدیم سرابله تسریع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام همچنین  ضمن بازدید از پروژه های احداث کتابخانه روستای وارگه و بخشداری شباب گفت این دو طرح به زودی به بهره برداری می رسند.

مهندس بهادری همچنین در جلسه تعیین تکلیف اراضی ملی شهر آسمان آباد گفت: راهکارهای قانونی در این خصوص بین ادارات کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، دستگاه قضا و ... بررسی خواهد شد و سعی و تلاش همه ما این است که با در نظر گرفتن حق و حقوق مردم و دولت هر چه سریع تر این مسئله برطرف شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۸۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان