//
کدخبر: ۲۴۶۶۸۶ //
مدیرکل راه وشهرسازی؛

خسارت ۱۵۱ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های راه و مسکن ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اعلام کرد: برآورد اولیه خسارات سیل به زیرساخت‌های بخش راه و مسکن این استان بیش از ۱۵۱ میلیارد تومان بوده است

خسارت ۱۵۱ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های راه و مسکن ایلام

به گزارش فرتاک نیوز؛  علی‌اصغر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارندگی شدید در 24 ساعت گذشته در سطح استان ایلام شاهد جاری شدن سیل در برخی از مناطق استان و بروز خسارت‌های سنگین به زیرساخت‌های راه و مسکن در این استان بودیم.

وی بابیان اینکه در برخی از شهرستان‌های استان بیش از 180 میلی‌متر بارندگی نیز گزارش‌شده است، افزود: جاری شدن سیل خسارات سنگینی به محورهای اصلی، فرعی، روستایی و ابنیه فنی وارد کرده است که میزان این خسارت توسط کارشناسان تا این لحظه 96 میلیارد تومان برآورد شده است.

کاظمی تصریح کرد: براثر جاری شدن سیل 617 کیلومتر راه اصلی و فرعی، 232 کیلومتر راه روستایی و تعداد 332 دستگاه ابنیه فنی (پل) آسیب‌دیده است که در اثر آن محور ایلام- حمیل- کرمانشاه مسدود شد و محور جایگزین آن محور ایلام- قلاجه- کرمانشاه برای تردد جایگزین گردید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه در جریان سیل اخیر 31 راه روستایی نیز در استان مسدود شده بود، ابراز کرد: برآوردهای اولیه نیز نشان می‌دهد که سیل در بخش مسکن شهری و روستایی نیز مبلغ 55 میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر محور ایلام- حمیل- کرمانشاه بازگشایی‌شده است، خاطرنشان کرد: روز گذشته به علت بارندگی‌های شدید و ریزش کوه در کیلومتر ۲۵، این مسیر مسدود شد که با تلاش راه و شهرسازی و راهداری این مسیر بازگشایی‌شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان