//
کدخبر: ۳۰۳۵۲۸ //
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام

کاهش ۱۴ درصدی ثبت نام داوطلبان شورای شهر استان ایلام

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام از کاهش 14 درصدی ثبت نام داوطلبان شورای شهر نسبت به دوره قبل خبر داد و گفت: ۹۰ درصد داوطلبان ثبت نامی را آقایان و ۱۰ درصد را خانم ها تشکیل داده اند و نسبت به دور قبل ۱۴ درصد کاهش ثبت نام داشته ایم.

کاهش 14 درصدی ثبت نام داوطلبان شورای شهر استان ایلام

به گزارش  فرتاک نیوز ،سیدصادق موسوی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر داوطلب در مجموع برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر استان ایلام ثبت نام و کد رهگیری دریافت کردند،افزود:ثبت نام در ۲۷ شهر استان ایلام انجام گرفته که بیشترین ثبت نامی متعلق به شهرستان ایلام با ۱۴۸ نفر و کمترین نیز مربوط به شهرستان سیروان با ۱۳ نفر ثبت نامی بوده است.

وی با بیان اینکه ۷۶۲ شعبه اخذ رای در شهرهای استان ایلام در نظر گرفته شده است که نسبت به دور قبل انتخابات ۱۳ درصد افزایش شعبه یافته است، اظهار داشت:دوره قبل انتخابات تعداد شعب اخذ رای ۶۷۵ شعبه بود که امسال به دلیل وجود ویروس کرونا و با هدف جلوگیری از تجمع رای دهندگان و ایجاد پراکنش در رای گیری به تعداد شعب اضافه شده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام تصریح کرد: پاسخ استعلام و احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اعلام می شود که داوطلبان عدم صلاحیت شده می توانند برای بررسی مجدد پرونده خود شکایت کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: در این مرحله داوطلبان شوراهای اسلامی شهر می توانند ثبت نام کنند و ثبت نام از داوطلبان شورای روستا نیز از ۱۶ فروردین سال آتی انجام می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۵۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان