//
کدخبر: ۳۰۱۶۷۱ //

تیراندازی در ملکشاهی ۲ کشته و یک مجروح بر جا گذاشت

جانشین انتظامی استان از وقوع یک فقره تیراندازی در شهرستان ملکشاهی خبر داد و گفت: در این حادثه 2 نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز به شدت مجروح شد.

تیراندازی در ملکشاهی 2 کشته و یک مجروح بر جا گذاشت

 به گزارش فرتاک نیوز؛سرهنگ شهاب عزیز زاده اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در شهرستان ملکشاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود:با حضور عوامل پلیس در محل حادثه مشخص شد احدی از شهروندان در شهرستان ملکشاهی فردی به دنبال درگیری روز گذشته و  اختلافات کاری و درگیری لفظی با شخصی دیگر اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به طرف او، همسر و فرزند خردسالش نموده است.

وی گفت :در این تیراندازی متاسفانه یک نفر از اعضاء خانواده به علت شدت جراحات وارده فوت و 2 نفر دیگر از اعضاء خانواده نیز به شدت مجروح شدند.

جانشین انتظامی ادامه داد:با حضور به موقع عوامل اورژانس مصدومین جهت مداوا به مراکز دروانی منتقل وجسد نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ عریزاده گفت:یکی از مصدومین حادثه که دختری 9 ساله بود به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت نموده است؛ تلاش در جهت دستگیری ضارب توسط پلیس ادامه دارد.

تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه در جریان است

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۶۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان