//
کدخبر: ۲۹۴۴۱۹ //

فعال فرهنگی نوجوان کشور درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت

نوجوان ۱۵ ساله ای که بهمن سال گذشته کتاب زندگی نامه وی به دستان مبارک علامه مصباح یزدی در قم رونمایی شد

فعال فرهنگی نوجوان کشور درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت

به گزارش فرتاک نیوز؛پیام مهرشاد سهیلی بدین شرح است:

خبر درگذشت عالم ربانی، فقیه انقلابی فیلسوف، مجاهد عمار رهبری حضرت آیت‌الله علامه محمدتقی مصباح یزدی موجب تاسف فراوان اینجانب گردید.

ایشان اهتمام ویژه‌ای در تدریس و تربیت نسل جوان و نوجوان و نیز تالیف آثاری ماندگار در تفسیر و فلسفه و پاسداری از عقاید دینی داشتند.

مرحوم آیت الله مصباح یزدی عمر با ارزش خود را در راه ترویج مکتب ائمه اطهار (ع) سپری کرد و از هیچ کوششی در این راه دریغ نکردند و این ویژگی می تواند به عنوان یک الگو برای جوانان باشد‌.

بصیرت، ایفای نقش به عنوان عنصری فعال در صحنه‌های خطیر سیاسی، شجاعت، عمق، صراحت وبنیه علمی و همچنین تواضع در اوج این عظمت، ستودنی و از نکات مهم اخلاقی است که ایشان را برجسته می‌کرد.

بی‌گمان آثار، برکات و نقش کم نظیر آن استاد برجسته و فقیه ربانی، به عنوان عالمی وارسته و بصیر در بسیاری از میادین مجاهدت در قبل و بعد از انقلاب، در پیش برندگی انقلاب و صیانت از آرمان‌های متعالی اسلام عزیز همواره در بین مجاهدان و خدمتگزاران صدیق تاریخ انقلاب اسلامی همچون نگینی برجسته خواهد درخشید.

اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، حوزه های علمیه، ارادتمندان و شاگردان و خصوصاً بیت مکرم و بازماندگان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

"مرحوم آیت الله مصباح یزدی در مراسم رونمایی کتاب ستاره ی از غرب برای مهرشاد سهیلی آرزوی موفقیت و شهادت کرد."

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان