//
کدخبر: ۲۸۷۶۷۹ //
معاون وزیر بهداشت:

نقاهتگاه ایلام استانداردهای لازم برای خدمات به بیماران را دارد

معاون وزیر بهداشت در بازدید از نقاهتگاه شهدای قلاویزان شهر ایلام گفت: در این نقاهتگاه تمام استاندارد های لازم برای خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا رعایت شده است

نقاهتگاه ایلام استانداردهای لازم برای خدمات به بیماران را دارد

به گزارش فرتاک نیوز, دکتر قاسم جان بابایی اظهار داشت: نقاهتگاه ایلام از بهترین و استانداردترین مراکز نقاهتگاهی در سطح کشور است  و در سطحی مناسب  و با کیفیت برای خدمات دهی به بیماران کرونا قرار دارد. 

وی افزود: با توجه به استانداردهای لازم اجرا شده در این نقاهتگاه، این مرکز  برای بستری و خدمات دهی به بیمارانی که شدت بیماری در آنان کمتر است، می‌تواند به عنوان یک محیط مناسب استفاده شود.

جان بابایی با تقدیر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای  راه اندازی مراکز نقاهتگاهی در استان گفت: قطعاً خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در این مراکز نقاهتگاهی موجبات رضایتمندی آنان را فراهم خواهد ساخت و این مرکز نقاهتگاهی می‌تواند در سطح کشور به عنوان الگو در نظر گرفته شوند.

 
دکتر قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت همچنین از بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام بازدید کرد و در جریان خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز قرار گرفت. 
وی همچنین در دیدار با کادر درمان این مرکز از خدمات ایثارگونه و تلاش های شبانه روزی آنان در راستای سلامت بیماران تقدیر کرد. 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۶۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان