//
کدخبر: ۲۸۶۷۴۸ //

ستاد ملی‌ کرونا با وجود تأکید استاندار با تعطیلی تهران مخالفت کرد

عضو کمیسیون بهداشت مجلس بیان داشت: با وجود تأکید استاندار تهران ستاد ملی کرونا با تعطیلی دو هفته‌ای تهران مخالفت کرده است.

ستاد ملی‌ کرونا با وجود تأکید استاندار با تعطیلی تهران مخالفت کرد

محسن روح الامینی نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ایجاد یک کمیته سه نفره برای ارزیابی و حل مشکل سلامت و درمان در مجمع نمایندکان استان تهران خبر داد و اظهار داشت: تا بحال در این کمیته با آقای زالی، هاشمی، حناچی، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و استاندار تهران جلساتی برگزار شده است.

وی ادامه داد: اولویت اول ما در این کمیته مسئله کرونا است و دوماهی هست که همگی مسئولانی که بدان اشاره کردم به لزوم اجرای قرنطینه دوهفته تهران اذعان داشته‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز، عضو کمیسیون بهداشت مجلس بیان داشت: با وجود تأکید استاندار تهران ستاد ملی کرونا با تعطیلی دو هفته‌ای تهران مخالفت کرده است.

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس با بیان اینکه قرنطینه و تعطیلی دوهفته ای تهران با یکدیگر هم پوشانی دارند و اجرای تک تک آن‌ها لازم است اما کافی نیست، بیان کرد:به طور جدی پیگیر تعطیلی تهران برای استراحت کادر درمان هستیم و پاسخ کافی درباره علت مخالفت با این طرح به نمایندگان داده نشده است.

تعهد کارخانه سیمان تهران درباره محیط‌زیست و مسؤولیت‌های اجتماعی 

روح الامینی گفت: با پیگیری صورت گرفته کارخانه سیمان تهران فیلترهای تصویه هوا را برای رسیدن به مقدار استاندارد تعبیه کرده اما باید با استفاده از آبرسانی مبتی بر روش مه‌پاش در فضای سبز و محدوده کارخانه از گسترش ذرات معلق جلوگیری کرد. ‌ 

وی در خصوص شکایت سازمان محیط زیست از این کارخانه نیز گفت: این مورد مربوط به اختلاف در خصوص رعایت استانداردها است که باید سازمان استاندارد به داوری این اختلاف بپردازد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس بیان کرد: مدیریت قول داده در دو بخش محیط زیست و مسؤلیت‌های اجتماعی هزینه کند و در خصوص محیط زیست به رعایت حداقل‌ها بسنده نکند و دوم آنکه در راستای مسئولیت اجتماعی و رسیدگی به مردم منطقه امین‌آباد توجه بیشتری انجام دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان