//
کدخبر: ۲۸۷۵۸۸ //
فرماندار چرداول:

۳۲ نفر در چرداول براثر بیماری کرونا فوت کردند

فرماندار چرداول گفت: درشهرستان چرداول از زمان شیوع کرونا ویروس تاکنون 1354 نفر مبتلا به کرونا و32 نفر فوت کرده‌اند.

 32 نفر در چرداول براثر بیماری کرونا فوت کردند

به گزارش فرتاک نیوز, الیاس فتاحی درنشست خبری صبح روز یکشنبه با اصحاب رسانه اظهارداشت: درشهرستان چرداول از زمان شروع کرونا تا اکنون بالغ بر1354 نفر مبتلا به کرونا و32 نفر بر اثر این بیماری در شهرستان فوت کرده اند.

او افزود:دلیل افزایش مبتلایان به کرونا وفوتی ها  در سطح مناطق مختلف شهرستان ناشی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وبرگزاری مراسمات عروسی,ختم ودورهمی هابوده است.

وی باتاکید بر لزوم فرهنگ سازی در جهت رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت عمومی از سوی آحاد جامعه، گفت: اگر رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه نهادینه نشود، هزینه های سنگینی به جامعه تحمیل می شود، همانگونه که به دلیل عدم رعایت عمومی پروتکل ها در روزهای گذشته، شاهد چندین برابر شدن میزان ابتلا و کشته های ناشی از کرونا در سطح استان وشهرستان هستیم.

فرماندار چرداول با تاکید بر اینکه در راستای حفظ زندگی و سلامت مردم با کسی تعارف نداریم، گفت: در این راستا کلیه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با ستاد مقابله با کرونا هستند.

 

فتاحی  در ادامه اجرای دقیق مصوبات ستاد مقابله با کرونا از سوی دستگاه های اجرایی و سایر متولیان امر را خواستار شد و  تصریح کرد: در این زمینه باید نظارت ویژه و بازرسی های متعدد جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی به عمل آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان