//
کدخبر: ۲۸۴۸۰۹ //
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد؛

برگزاری مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان چرداول

مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان چرداول با حضور مدیرکل دادگستری استان ایلام، فرماندار و امام جمعه موقت شهرستان چرداول برگزار شد.

برگزاری مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان چرداول

به گزارش  فرتاک نیوز:در آیین تکریم و معارفه  رئیس دادگستری جدید چرداول که با حضورجمعی ازمسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، رئیس کل دادگستری استان ایلام از خدمات  صلاحدینی، رئیس پیشین دادگستری چرداول تقدیر و اسماعیل قمری را به عنوان رئیس جدید دادگستری  شهرستان چرداول معرفی کرد، 

 دکتر دهقانی دراین مراسم، خدمتگزاری در دستگاه قضایی را نعمتی ارزشمند دانست و گفت: همه ما باید قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم باشیم و با تمام ظرفیت و توان دررسیدگی‌های قضایی، ابطال باطل و احقاق حق، عدالت گستری را رعایت کنیم بطوریکه مردم، آثار و بازتاب عدالت محوری را احساس کنند.

اوخاطر نشان ساخت: ما به عنوان خادمین مردم باید پاسخگوی نیاز مردم باشیم و مردم را با آغوش باز بپذیریم. حتی فردی که مرتکب جرم شده است باید در محکمه اسلامی حقوق شهروندی و حقوق انسانی اش حفظ شود.

دهقانی اضافه کرد: معیار کار ما آموزه های دینی و قرآنی است، بنابراین باید تلاش نمائیم در راه خدمت به مردم دچار کوچک ترین لغزشی نشویم.

رئیس کل دادگستری استان ایلام تاکید کرد: با همکاری قضات و دادستان ها، تاجایی که ممکن است از معرفی افراد به زندان جز در موارد ضروری پرهیز شود، همچنین تلاش شود به روند رسیدگی پرونده‌ها و مبارزه با هرگونه فساد سرعت ببخشیم.

وی همچنین با تاکید بر مهرورزی و رفتار مناسب با مراجعان خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد بدون جدیت و قاطعیت تحقق نمی‌یابد، اما ضروری است در کنار قاطعیت در کار، بزرگداشت مراجعان و تکریم مردم ستمدیده نیز رعایت شود.

دکتر دهقان همچنین به وضعیت واحد‌های تولیدی  اشاره و بیان کرد: در اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص  جهش تولید ورفع موانع تولیدی  و در اجرای سیاست‌های رئیس قوه قضاییه مبنی بر حمایت از تولید و تولیدکنندگان، ضروری است همه مسئولان قضایی و اداری شهرستان با تعامل وهمکاری و حمایت مناسب، زمینه رفع مشکلات و فعالیت واحد‌های صنعتی و تولیدی را درشهرستان  رافراهم کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۸۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان