//
کدخبر: ۲۲۷۸۲۷ //

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری معرفی شد

حسین توکلی کجانی طی حکمی از سوی استاندار تهران، به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری معرفی شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ری با حضور استاندار تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن فدک ری برگزار شد و حسین توکلی کجانی به عنوان سرپرست ویژه فرمانداری شهرستان ری معرفی شد همچنین از زحمات شش ماهه احمد اسماعیلی‌راد سرپرست سابق فرمانداری ری قدردانی شد.

توکلی کجانی در این مراسم اظهار کرد: امروز جوانان متولد گام نخست انقلاب از سوی دولت برای اجرای گام دوم انقلاب به خدمت گرفته شدند و با نگاهی که در سال های گذشته به شهرستان ری وجود داشت باعث شد که امروز جوانان متولد در این خطه به عنوان مسند نماینده عالی دولت انتخاب شوند.

وی با اشاره به سابقه فعالیت های خود در شهرستان ری گفت: شهرری را به خوبی می شناسم، این شهرستان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت های خوبی است که باید با دید توسعه ای در آن فعالیت کرد.

توکلی بیان کرد: اکنون شهری تبدیل به حیات خلوت مشکلات تهران شده است لذا برای اداره شهرستان ری باید هدف‌گذاری داشته باشیم و اقداماتی در شأن این شهر کهن و باسابقه انجام دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت های متعدد ری از جمله راه آهن، فرودگاه و راه های مواصلاتی گفت: بایستی با تامین زیر ساخت های مورد نیاز برای توسعه شهرستان، زمینه را برای فعالیت سرمایه گذاران فراهم کنیم.

توکلی خاطرنشان کرد: گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعی ری و همچنین مناسب سازی ورودی های پایتخت به سمت شهرستان ری باید با برنامه ریزی کامل مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه تمام تلاش فرمانداری ری توسعه و افزایش رفاه مردم خواهد بود، تاکید کرد: این شهرستان مشکلات فراوانی در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، محیط زیست، ورزش، آب کشاورزی و شرب، صنعت و گردشگری دارد که باید با مدیریت پرتحرک، پویا، برنامه محور در راستای رفع آن بکوشیم.
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان