//
کدخبر: ۲۳۹۲۴۷ //
عضو فراکسیون امید در مجلس

انسجام داخلی و توان نظامی دست دیپلمات‌های ایرانی را باز می گذارد

عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد انسجام داخلی و قدرت نظامی کشورمان، دست دیپلمات های ایرانی بر سر میز مذاکره را باز می گذارد.

انسجام داخلی و توان نظامی دست دیپلمات‌های ایرانی را باز می گذارد

به گزارش فرتاک نیوز ایلام ،جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با مذاکرات برجامی اروپایی ها با کشورمان، گفت: رهبر انقلاب تاکید دارند که می توان با کشورهای دنیا مذاکره کرد و مشکلی در این عرصه وجود ندارد.

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته ایشان با توجه به بدعهدی ها و فریبکاری مقامات کاخ سفید بر عدم مذاکره با آمریکا تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه نباید فراموش شود موضع دولت در مذاکرات با اروپایی ها و کشورهای حاضر در برجام بستگی به قدرت ملی دارد، ادامه داد: با توجه به رخدادهای چند وقت گذشته، کشورهای دنیا شاهد وحدت و ایستادگی ملی و همچنین قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران بودند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه انسجام داخلی دست دیپلمات های ایرانی را در میز مذاکره باز می گذارد، تصریح کرد: این مهم در حالیست که مولفه قدرت نظامی نیز به مذاکره کنندگان کشورمان کمک می کند تا دست برتر را داشته باشند و در مقابل زیاده خواهان غربی چانه زنی کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه دستگاه دیپلماسی کشورمان باید از مولفه های یاد شده به خوبی بهره ببرد تا بتواند اختلاف نظرها با کشورهای مختلف را به حداقل برساند که تحقق این مهم به رفع مشکلات کمک شایانی خواهد کرد

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان