//
کدخبر: ۲۱۸۷۶۹ //
صبح امروز؛

‍ فرمانده ناجا وارد ایلام شد

سردار «حسین اشتری» به‌منظور بازدید از پایانه مرزی مهران و بررسی آخرین وضعیت تردد زوار اربعین حسینی لحظاتی پیش از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد و مورد استقبال استاندار ایلام قرار گرفت

‍ فرمانده ناجا وارد ایلام شد

 به گزارش فرتاک نیوز ، فرمانده نیروی انتظامی کشور در فرودگاه شهدای ایلام مورد استقبال رسمی قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام و مسئولان نظامی و انتظامی استان قرار گرفت و وارد این استان شد.

 سردار حسین اشتری در بدو ورود به این استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نیروی انتظامی تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی در مرزهای خروجی کشور به سمت عراق به کار گرفته و درخواست ما از زوار این است که توصیه‌های پلیس توجه لازم را داشته باشند.

وی، با اشاره به افزایش میزان ترددها از مرز مهران، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تردد مرز مهران با تمهیدات اندیشیده شده به‌خوبی در حال انجام است و این سفر نیز به‌منظور بازدید از آخرین وضعیت مرز مهران انجام‌شده است.

گفتنی است، سردار اشتری ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز به اتفاق #استاندار_ایلام از مسیرهای تردد زوار اربعین حسینی به‌طرف مرز مهران و پایانه مرزی مهران بازدید خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان