//
کدخبر: ۱۹۹۲۶۴ //
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام خبرداد:

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام خبرداد:

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: ۶۳۲ تن سیمان رایگان برای بازسازی در مناطق سیل‌زده استان توزیع شده و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام خبرداد:
به گزارش فرتاک نیوز،

 حبیب‌الله محبی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای هر واحد مسکونی احداثی روستایی و شهری ۱۶۰ کیسه سیمان اهدایی رهبر معظم انقلاب توزیع شده است.

وی از معرفی به بانک چهارهزار و ۶۷۳ واحد مسکونی سیل‌زده به بانک‌های عامل استان خبر داد و افزود: از این تعداد تاکنون یک هزار و ۷۱۳ واحد با بانک‌های مربوطه عقد قرارداد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، روند پیشرفت واحدهای احداثی و تعمیری واحدهای سیل‌زده استان را مناسب دانست و یادآور شد: تا امروز ۵۰۷ مورد پی کنی ساختمان انجام شده است که از این تعداد ۲۶۹ واحد به مرحله فنداسیون رسیده است.

به گفته محبی، ۶۰ مورد دیوار چینی، ۲۳۳ مورد آرماتوربندی، ۷۶۳ مورد آوراربرداری، ۵۳۳ مورد صدور پروانه و ۱۵ و احد هم به مرحله سقف رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام ادامه داد: از ابتدای پرداخت بسته‌های حمایتی دولت به سیل‌زدگان تاکنون بیش از ۶۱ میلیارد ریال کمک بلاعوض به مالک واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل این استان پرداخت شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۲۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان