//
کدخبر: ۱۷۶۹۳۸ //

اقدام حرفه ای استانداران خوزستان و کرمانشاه برای گسیل امکانات کشور به این دو استان / ما کجای کاریم!

استان های شمالی و جنوبی ایلام‌ به واسطه سیل محل تردد مسوولان کشوری می شوند ولی حتی کارشناسی هم برای سیل احتمالی به ایلام‌ سفر نمی کند

اقدام حرفه ای استانداران خوزستان و کرمانشاه برای گسیل امکانات کشور به این دو  استان / ما کجای کاریم!
به گزارش فرتاک نیوز،

در خبر ها امده است که جهانگیری معاون اول رییس جمهور و همچنین  رییس جمعیت هلال احمر کشور امروز برای نظارت بر وضعیت سیل در  کرمانشاه به این استان سفر می کنند.

حضور معاون اول رییس جمهور با درخواست استاندار کرمانشاه و برای حضور در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران کرمانشاه صورت گرفته است.

 در خبرها امده بود با حکم فرمانده ارتش دریادار سیاری به عنوان فرمانده ارتش در سیل خوزستان حضور خواهد داشت و...چند روز پیش در این راستا رییس جمهور نیز  به خوزستان سفر کرده بودند.

امروز هم‌امیری معاون اجرایی رییس جمهور در حال بازدید میدانی از لرستان است.

 وزیر کشور نیز با درخواست استاندار خوزستان  وضعیت اضطراری در این  استان اعلام کرد.

با رصد اخبار دو استان شمالی و جنوبی ایلام با محوریت سیل متوجه می شویم که رفتار استانداران کرمانشاه و خوزستان کاملا حرفه ای و در جهت‌ تامین منافع مردم و برخوردار شدن این استان ها از دستورات ویژه و  اعتبارات بی حساب و کتاب و گسیل امکانات کشور به این دو استان است. 

بنا به گفته هواشناسی شدت بارش ها در جنوب غرب کشور است که بیشتر شامل ایلام و شمال خوزستان می شود  ولی چرا جهانگیری و حتی رییس جمعیت هلال احمر کشور  باید  به کرمانشاه بروند!!

چرا هیچ‌مسوولی سراغی از ایلام‌ نمی گیرد؟!

چرا ایلام در کانون توجه رسانه ها و مسوولان کشوری نیست؟!

استان های شمالی و جنوبی ایلام‌ به واسطه سیل محل تردد  مسوولان کشوری می شوند ولی حتی کارشناسی هم برای سیل احتمالی به ایلام‌ سفر نمی کند!

قطعا حضور جهانگیری در کرمانشاه این استان را در کانون توجه رسانه ها قرار خواهد داد و این حضور اعتبارات و امکانات  ویژه و خارج از گود را شامل کرمانشاه خواهد نمود. 

از استاندار ایلام‌ که فردی با تجربه هستند و در چند روز گذشته به خوبی به وظایف مدیریتی خود عمل کرده اند  انتظار می رفت  در چنین شرایطی  با دعوت از مسوولان کشوری ایلام‌ را در کانون توجه رسانه ها قرار  داده و  با مدیریت هوشمندانه حتی از سیل  احتمالی به عنوان فرصتی برای جذب اعتبارات و امکانات بیشتر و تامین منافع مردم و استان استفاده می کرد.

تجربه سیل چندسال پیش در ایلام  و زلزله کرمانشاه و خسارت ان به ایلام‌  باید اویزه گوش مسوولان ایلام شود. بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان خسارت برای ایلام  براورد شد ولی چون در کانون توجه رسانه ها نبودیم کمتر از ۳۰ میلیارد اعتبار و  تعدادی وام که هنوز پرداخت انها ادامه دارد به ایلام اختصاص یافت.

سیل احتمالی امروز و فردا در ایلام‌ با تمهیدات مسوولان، هوشیاری مردم و اطلاع رسانی فضای مجازی و کانال های تلگرامی تمام‌می شود ولی خسارت های سیل و نگرانی های مردم‌ نباید در کنار وعده های مسوولان فراموش شود.  در این شرایط سخت اقتصادی و گرانی سرسام اور باید در کمترین زمان‌ممکن‌ خسارت سیل جبران شود.  

یادداشتی از؛ حیدر داودی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۹۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان