//
کدخبر: ۱۶۰۵۵۶ //
معاون فرماندار چرداول در گفتگو با فرتاک ایلام;

تقاطع غیر هم‌سطح و ورودی شهر سرابله در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری چرداول گفت: پروژه تقاطع غیر هم سطح و ورودی شهرسرابله بااعتباری بالغ بربیش از 9 میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

تقاطع غیر هم‌سطح و ورودی شهر سرابله در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس علی رحیمی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری چرداول در گفتگو با فرتاک نیوز ایلام اظهار داشت: به منظور اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح و ورودی شهر سرابله و بلوار فاتحان بیش از 9 میلیارد تومان از منابع ملی واستانی در نظر گرفته شده که مراحل اجرای آن در دهه فجر عملیاتی می‌شود.

او به سفر استاندار ایلام به شهرستان چرداول و اختصاص مبلغ 28 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اجرای پروژهای این شهرستان اشاره کرد و افزود: یکی از طرح‌های مهم که مورد توجه و تاکید استاندار محترم و معاونت عمرانی قرار داشت اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح (روگذر و زیرگذر) ورودی شهر سرابله همراه با تکمیل بلور فاتحان میمگ در  ورودی بیمارستان امام علی(ع) این شهر می‌باشد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری چرداول گفت: به‌منظور اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح و ورودی شهر سرابله و بلوار فاتحان میمک در راستای مصوبات سفر استاندار محترم  مبلغ 9 میلیارد تومان از منابع ملی واستانی در نظر گرفته شده است که در ایام مبارکه دهه فجر کلنگ‌زنی و شروع بکار می‌شود.

رحیمی ادامه داد: سرابله به عنوان نماد شهرستان نیازمند پیشرفت و توسعه می‌باشد.

او افزود: کلیه مسولین استانی و شهرستانی باید تلاش کنیم این مرکز شهرستان که پیبشانی عتبات‌عالیات در استان ایلام هست مورد توجه قرار گیرد و برای عمران و آبادانی آن تلاش و کوشش کنیم.

خبرنگار:  ایرج فریادیان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۵۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان