//
کدخبر: ۷۶۲۹ //
گزارش از هشتمین روز از ایام دهه فجر

۷ پروژه با اعتباری بیش از ۲۱۸ میلیارد ریال در تاکستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد‌

با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان، ۷ پروژه با اعتباری بیش از ۲۱۸ میلیارد ریال در شهرستان تاکستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

۷ پروژه با اعتباری بیش از ۲۱۸ میلیارد ریال در تاکستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد‌

به گزارش فرتاک نیوز ، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تاکستان و جمعی از مدیران دستگاه‌ها 7 پروژه زیربنایی، تولیدی و ورزشی با اعتباری بیش از 128 میلیارد ریال در شهرستان تاکستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

غبارروبی از مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، خانواده آسیب پذیر، بازدید از سد نهب و سخنرانی در بین مردم از دیگر برنامه‌های استاندار در سفر یک روزه به شهرستان تاکستان بود.

فریدو ن همتی و جمعی از مدیران استانی استاندار قزوین به مقام والای شهدای تاکستان ادای احترام کرده و با خانواده شهدا دیدار کرد.

گفتنی است مسابقه فوتبال دانش‌آموزی جام فجر با حضور مسئولان بخش به میزبانی دبیرستان شهدا بانک تجارت روستای سیاهپوش برگزار شد و دانش‌آموزان ارکن کرد فاتح سکوی قهرمانی شدند.

پروژه‌های عمرانی روستای آلتین کش بخش طارم سفلی شامل دیوارحائل سنگی، جدول گذاری و تسطیع معابراین روستا با عتباری بیش از 72میلیون تومان توسط بخشدار این بخش افتتاح شد.

لازم به ذکر است گازرسانی به12 روستا بااعتباری بیش از 9.7 میلیارد تومان توسط استاندار قزوین موردافتتاح وبهره برداری قرار گرفت و در این مرحله به 1269خانوار با جمعیت4252 نفر ازروستاییان شهرستان تاکستان گازرسانی شده است.

مجموعه استخر فرهنگی ورزشی شهدای کار تاکستان نیز در هفتمین روز از دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

ساخت این مجموعه از سال 90 آغاز شده و به متراژ4500 متر و زیربنای 2045 متر با اعتباری بیش از 4 میلیارد تومان است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان