//
کدخبر: ۱۲۸۳۲۸ //
‍ سسرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام:

سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در سمت خود می‌ماند

کسانی که دلسوز مردم هستند در این شرایط بذر یاس و ناامیدی در جامعه نمی‌کارند.

سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در سمت خود می‌ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت قیصربیگی به مصاحبه دکتر ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور در مورد عدم بازنشستگی قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام اشاره کرد و افزود: استاندار ایلام می‌ماند.

وی ادامه داد: درحالیکه بارها در ارتباط با قضیه عدم بازنشسته بودن استاندار ایلام توسط مقامات مختلف کشوری و استانی و اخیرا توسط نماینده استان در مجلس شورای اسلامی به طور شفاف اظهار نظر شده است اما برخی کماکان علاقه‌مند هستند با به راه‌انداختن بحث رفتن و عدم رفتن استاندار ایلام در عزم و ارده مسئولان استانی خلل ایجاد کنند.

 سرپرست استانداری ایلام گفت: در شرایطی که کشور و استان ایلام به وحدت و همدلی نیاز دارد، کسانی که به هر طریقی دست به حاشیه‌سازی می‌زنند، نمی‌توانند خود را حامی منافع مردم بدانند.

قیصربیگی ادامه داد: اختلاف افکنی و پمپاژ یاس و ناامیدی در این شرایط قطعاً در مسیر خدمت به مردم نیست.

او اشاره‌‌ای به انتشار مدرک تحصیلی استاندار در فضای مجازی داشت و گفت: به جرات می‌توان گفت که استاندار ایلام یکی از معدود استانداران کشور است که جلسات خود را در اتاق شیشه‌ای برگزار کرد و اعتقاد راسخی به شفاف‌سازی دارد اما سرک کشیدن در پرونده‌ها و کش رفتن یک مدرک تحصیلی و انتشار آن به شیوه‌ای که از آن مستمسکی برای تخریب ساخته شود مذموم و غیراخلاقی است.

قیصربیگی در ادامه حفظ حرمت‌ها و رعایت ادب و اخلاق را شرط لازم برای داشتن یک فضای سالم رسانه‌ای ذکر کرد و گفت: چه خوب است که در قضاوت‌ها و داوری‌هایمان جانب انصاف را نگه داریم و لوح سپید جامعه را با نیش تند و گزنده خود دلگیر نسازیم.

وی در ادامه به قضاوت‍‌های یکجانبه یک کانال فضای مجازی اشاره کرد و افزود: یکی از کانال‌ها در فضای مجازی که تاکنون از هیچ تلاشی در تخریب دولت فروگذار نبوده است یک نظرسنجی سوگیرانه دایر کرده است و همان را به عنوان دلیل و مدرک سیاه نمایی‌های خود عنوان می‌کند در حالی که این نتایج بارها در همین فضای مجازی مورد نقد جدی کنشگران قرار گرفته است.

سرپرست روابط عمومی استاندار ایلام گفت: دیدگاه مغرضانه این کانال را می‌شود در اخبار دروغینی که شبانه روز ارائه می‌دهد به نظاره نشست جایی که به قضایا سیاه و سفید نگاه می‌کند تاجایی که عملکرد دولت در استان ایلام را علی‌رغم دستاوردهای عنوان شده و تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار پرتلاش و خستگی ناپذیر استان یکجانبه سیاه مطلق نشان می‌دهد.

قیصربیگی با یادآوری این مهم که همه ما موافق انتقاد سازنده و دلسوزانه هستیم اما تخریب در راستای منافع مردم نیست، افزود: پرواضح است کسانی که دلسوز مردم و دولت هستند در این شرایط در جامعه بذر یاس و ناامیدی نمی‌کارند.

وی افزود: معمولاً در شرایط سختی آنان که دغدغه مردم دارند حس دلسوزی خود را با گذشتن از برخی اختلاف نظرها و سلیقه‌ها در جهت هم دلی و وحدت هرچه بیشتر نشان می‌دهند.

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۳۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان