تاریخ انتشار: 1397/06/25 22:09
یادداشتی از زهره فلاح زاده؛
کد خبر: 130106

حکایت پیچیده بازنشستگی مهدی تاج و رابطه آن با درصد جانبازی و عملیات کربلا4

قانون بازنشستگی و اجرای آن به فدرسیون فوتبال و رئیس آن کشیده شده تا در این رابطه مهدی تاج هم برای خودش از تبصره ها استفاده کند.
حکایت پیچیده بازنشستگی مهدی تاج و رابطه آن با درصد جانبازی و عملیات کربلا4

زهره فلاح زاده؛ همین اتفاقات شیرین است که فوتبال ایران را از سایر کشورهای فوتبال پرور متمایز می کند!

همین که رئیس فدراسیون برای دور زدن قانون و نشستن اجباری روی صندلی ریاست، یک مرتبه از قانون جانبازی استفاده می کند و  ۵ درصد جانبازی سیر صعودی به خود می گیرد و می شود جانباز ۵۲ درصد و نمی دانیم آن را یک اتفاق شیرین در فوتبال ایران به حساب بیاوریم یا یک لطیفه خنده دار!

حالا اینکه درصد جانبازی ضریب ۵ دارد و این دو درصد اضافی تاج، ناخالصی حساب می شود چندان مهم نیست.

مهم این است که رئیس بتواند بماند، حتی اگر بنیاد شهید هم بگوید درصد جانبازی تاج از قبل ۴۵ اعلام شده. بخواهی یا نخواهی همین که تاج گفته درست است!

البته ظاهر تاج که به ۵۲ یا ۴۵ درصد جانبازی نمی خورد، به گفته خودش لگن او آسیب دیده و اگر تنها از همین ناحیه مجروح شده باشد، درصد جانبازی‌اش به ظاهرش نمی خورد!

مهدی تاجی علاوه بر مشکوک بودن درصد جانبازی‌اش،‌ اسم عملیاتش را هم اشتباه به زبان آورده و از حضور در عملیات کربلا ۴ سال ۶۳ گفته، در حالی که این عملیات سال ۶۵ آغاز شده است. با این تفاسیر گمان می کنیم رئیس فدراسیون فوتبال ما در دوران تحصیلش همواره در شهریورماه درس ریاضی‌اش را پاس کرده است !

بعید نیست عادل فردوسی پور دوشنبه شب تاج را دعوت کند و به بازرسی بدنی او  مشغول شود و بگوید آقا نشان بده غیر از لگن کدام نقاط بدنت آسیب دیده که جانبازی ات را ۵۲ درصد تخمین زدی!

البته انتظار نداریم مهدی تاج برای اثبات حرف‌هایش کوچکترین آسیبی به خود بزند!

برای جامعه سؤال است که اگر افرادی مثل تاج با ظاهر سالم و دویدن در زمین و شوت زدن به توپ مشکل ۵۰ درصد جانبازی را دارند، پس عزیزانی که در آسایشگاه ها هر روز آب می شوند، راه نمی روند و به سختی نفس می کشیدند چند درصد جانباز هستند؟!

کسانی که درصد جانبازیشان بیشتر است چرا خدمت را به آن ها ندهیم؟!

چرا کسی که درصد جانبازیش هر روز بالاتر می رود، استراحت نمی کند و دلیل ماندن در فدراسیون فوتبال را همین درصد بالای جانبازی‌اش می داند؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqqge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاج: هیچ اصراری بر ماندن کلیه بازنشستگان در فدراسیون نیست

فدراسیون فوتبال قدرت ایستادن مقابل کی‌روش را ندارد
چه کسی حال فوتبال ایران را خراب می‌کند؟