//
کدخبر: ۱۲۶۰۶۳ //
استاندار کرمانشاه:

قهرمانان ورزشی یک آینه تمام نمای ظرفیت اقتصادی و تجاری و فرهنگی جامعه‌اند

جایگاه قهرمانان ورزشی خیلی بالاست و جایگاه آنان در دیپلماسی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی پر اهمیت می‌باشد.

قهرمانان ورزشی یک آینه تمام نمای ظرفیت اقتصادی و تجاری و فرهنگی جامعه‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم باشکوه جشن قهرمانان پرافتخار  و نام‌آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا با حضور مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، آیت‌الله محمود محمدی‌عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس  خبرگان رهبری،  سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، و شهاب نادری نماینده پاوه و اورمانات در مجلس شورای اسلامی، رئیس فدراسیون دومیدانی و جامعه ورزش در سالن شهدای دولت استانداری در حال برگزاری است.

photo_ (5)

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه ضمن تبریک به افتخار آفرینان بازی‌های آسیایی جاکارتا در این مراسم گفت:  افتخار آفرینانی و نام‌آورای ورزشکاران  مدیون زحمات  داوران، مربیان، جامعه ورزشی و مردم کرمانشاه است.

او افزود: قهرمانان ورزشی یک آینه تمام نمای ظرفیت اقتصادی و تجاری و فرهنگی جامعه است که جایگاه آنان خیلی بالاست و جایگاه آنان  در دیپلماسی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی پر اهمیت  می‌باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: ورزشکاران یک سرمایه بی‌بدیل اجتماعی هستند و مردم و تمامی مسئولان هم باید تلاش کنند تا این ورزشکاران بیشتر از این افتخار آفرینی کنند.

بازوند ادامه داد: هر استانی که ورشکاران حرفه‌ای داشته باشد کانون توجه است و هر چه به ورزش حرفه‌ای توجه بیشتر شود مشکلات اجتماعی و اقتصادی در جامعه کمتر خواهد شد.

وی افزود: تاثیر یک رشته ورزشی اثرگذاری آن خلی بیشتر است نگاه جامعه به ورزشکاران نماد و الکوست نمادی از جنس خواستن و شما که مسیر پهلوانی و  قهرمانی را طی کرده‌اید و این منش پهلوانی را دارید. هرچند  روزی روزهای قهرمانی پایان خواهد یافت ولی این روزهای پهلوانی ماندگار می ‌ماند.

استاندار کرمانشاه گفت: امروز توسط ورزشکاران این سرمایه اجتماعی کرمانشاهیان باید بیشتر از این معرفی  شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۰۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان