//
کدخبر: ۱۱۸۹۸۸ //
معاون فرهنگی وامور جوانان اداره ورزش وجوانان ایلام:

شناسه ملی به سازمان‌های مردم نهاد جوانان هدیه با ارزش دولت به سمن‌های جوانان است

قطعاً با این اقدام واتفاق ارزشمند انشاءالله شاهد رشد کمی و کیفی چشمگیر سازمان‌های جوانان در سطح کشور خواهیم بود ونویدی ارزشمند برای این سمن‌ها بود.

شناسه ملی به سازمان‌های مردم نهاد جوانان هدیه با ارزش دولت به سمن‌های جوانان است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا تردست معاون فرهنگی وامور جوانان اداره ورزش وجوانان ایلام در گفتکو با برنا اظهار کرد: اختصاص شناسه ملی به سازمان‌های مردم نهاد جوانان هدیه باارزش دولت به سمن‌های جوانان است و این خود نشان دهنده باور و اعتماد عمیق دولت به تشکل‌های جوانان است. 

او افزود: استان ایلام با دارا بودن 10 شهرستان که 53 سمن زیر مجموعه جوانان درآن فعالیت می‌کند و در راستای این تفاهمنامه ارزشمند که جایگاه واهمیت آن را در ساختار اداری و جامعه  برای کمک وتوسعه این استان دوچندان کرده و می‌تواند باعث رشد سازمان‌های مردم نهاد شود.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره ورزش وجوانان ایلام گفت: قطعاً با این اقدام و اتفاق ارزشمند انشاءالله شاهد رشد کمی و کیفی چشمگیر سازمان‌های جوانان در سطح کشور خواهیم بود و نویدی ارزشمند برای این سمن‌ها بود.

تردست به بعضی محدودیت‌ها وعدم هماهنگی بین سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در زمینه فعالیت‌ها و اعتبارات مالی اشاره کرد و گفت: با اجرای این تفاهمنامه ارزشمند بین وزارت ورزش و وزارت کشور زمینه برای یکسان‌سازی و به رسمیت شناختن سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در سطح جامعه فراهم می‌گردد.

 او افزود: اجرای این تفاهنامه که باپیگری‌ها وتلاش شبانه‌روزی دکترتندگویان معاون ساماندهی و امور جوانان وزارت ورزش انجام گردیده، حقیقتض  امید در دل دبیران واعضای سمن‌ها زنده شده و ان‌شاءالله شاهد تسهیل در فعالیت‌های حقوقی و بانکی این عزیزان باشیم.

خبرنگار:ایرج فریادیان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۹۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان