//
کدخبر: ۱۲۲۵۶۵ //
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی در نشست خبری;

ایلام تشنه سرمایه گذاری است

بایدبا معرفی ظرفیت‌ها و استعداهای مختلف زمینه را برای سرمایه‌گذاران فراهم نمائیم و باهمدلی و انسجام به عنوان یک صدای واحد استان ایلا را در مسیر توسعه قرار دهیم و راهگشای بسیاری از مشکلات باشیم.

ایلام تشنه سرمایه گذاری است
به گزارش فرتاک نیوز،

  مرتضی دارای مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان ایلام در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه اظهار داشت: استان ایلام تشنه سرمایه‌گذاری است و رسانه‌ها می‌توانند در معرفی ایلام برای فرصت‌های سرمایه‌گذار مؤثر باشند.

وی افزود: بایدبا معرفی ظرفیت‌ها واستعداهای مختلف زمینه را برای سرمایه‌گذاران فراهم نمائیم و باهمدلی و انسجام به عنوان یک صدای واحد استان را در مسیر توسعه قرار دهیم و راهگشای بسیاری از مشکلات باشیم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت:  آشنایی ایلام با حوزه صنعت از دهه هفتاد بوده است.

دارای ادامه داد: صنعت در استان ایلام نوپا هست در حالی که استان‌هایی چون مازنداران و اصفهان از دهه‌ها پیش در این حوزه سابقه فعالیت دارند والان در مسیر فرا صنعتی می‌باشند.

او افزود:  ۵۳۵ واحد صنعتی در ایلام دارای پروانه بهره‌برداری هستند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت: قوانین خوبی در حوزه کسب و کارصنایع کوچک تصویب شده است و سالانه تورهای صنعتی برگزار می‌کنیم که فعالین این حوزه از استان‌های بازدید کنند.

دارای ادامه داد: به منظور معرفی کالاهای ایرانی و آشنایی بیشتر با مدل‌های جدید در کشور، مدیران واحدهای صنعتی را با هزینه‌های سازمان صنایع کوچک به نمایشگاه‌های مختلف اعزام کردیم.

او افزود: با پیگیری‌های انجام شده گاز  هشت شهرک، تامین آب سه شهرک، تامین آب دو شهرک و هم‌چنین فیبر نوری و برق تعدادی از شهرک‌های صنعتی در استان ایلام انجام شده است

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان ایلام با بیان اینکه در جلسات ستاد تسهیل تعداد۳۶ جلسه، تعداد۱۳۶ پرونده و ۲۱۶ مصوبه انجام شده است، گفت: در جلسات تأثیرگذار ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید مو شکافه و کاملا کارشناسی به ریاست استاندار به مشکلات واحدهای صنعتی به صورت موردی رسیدگی می‌شود.

دارای در پایان گفت: شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌های بدره، هلیلان و لومار را به بهره‌برداری رساندیم و مجوز دو شهرک صنعتی آسمان‌آباد و کارزان صادر گردید است.

خبرنگار: ایرج فریادیان

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۵۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان