//
کدخبر: ۳۱۲۱۰۸ //

قاضی‌زاده هاشمی: دولت هیچ وقت نباید بخوابد و همیشه باید بیدار باشد

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه دولت هیچ وقت نباید بخوابد و همیشه باید بیدار باشد، گفت: زمان برای «دولت سلام» معنی ندارد.

قاضی‌زاده هاشمی: دولت هیچ وقت نباید بخوابد و همیشه باید بیدار باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفتگویی اظهار داشت: به نظر من، دولت هیچ وقت نباید بخوابد و همیشه باید بیدار باشد. زمان برای دولت سلام معنی ندارد و هیچ زمانی نخواهیم داشت. دولت باید در تمام ۲۴ ساعت کار بکند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: یعنی دولتی خواهیم داشت، ۲۴ ساعته. به همین خاطر باید جوان، پر انرژی و با آرزوهای بلند باشد و به علم و فناوری روز جهان مسلط باشد. به همین خاطر باید مفهوم قدرت را درک کند و به دنبال این باشد که کشور را به عالی‌ترین قدرت در جهان برساند.

وی ادامه داد: این‌ها از یک نسل جوان، آماده و مجاهد بر می‌آید. مجاهدین فی سبیل الله. این جوانان در این ۴۰ سال پرورانده شده‌اند و آماده ظهور و بروز هستند. انشاء‌الله دولت جوان و تازه نفس خواهد بود که شبانه روز خود را، مثل سال‌های دفاع مقدس برای اصلاح و بهبود و رشد کشور عزیزمان ایران بگذارد.

قاضی‌زاده همچنین گفت: دولت سلام به دنبال ثبات و آرامش است. شعار ما ثبات آرامش با دولت سلام است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین گفت: اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای صندوق ویژه به نام صندوق اعتبار جوانان و خانواده در نظر می‌گیریم. برای هر زوج جوان در سه مقوله هزینه‌های ازدواج، مسکن و اشتغال پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی افزود: این بزرگترین طرح عدالت اجتماعی است و کارکرد آن فقط حمایت نیست بلکه موضوع، عدالت اجتماعی است و منابع آن را نیز به موقع خواهم گفت. بگذارید آنهایی که می‌خواهند، عجول بودن خود را نشان بدهند، نشان بدهند. آنهایی که می‌خواهند قضاوت کنند نیز قضاوت‌هایشان را بکنند. امیدوارم بعداً خجالت زده نشوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۱۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان